2011/05/07

Gem Necklace Bargain / Uwaga - okazja ;)

Miałam dzisiaj nie pisać posta, bo jakoś nie miałam natchnienia. Jednak przeglądając ebaya (a w sumie spędzając na nim pół dnia ;p) trafiłam na prawdziwą okazję. Na pewno wszystkie z Was kojarzą trend na piękne, duże naszyjniki ozdabiane kamieniami, która dodadzą elegancji każdemu outfitowi. O takim naszyjniku marzyłam od dawna, jednak zawsze odstraszała mnie cena. Za takie cudeńka zawsze trzeba było dać około 100 zł, które jak dla mnie jest cenową zaporową za naszyjnik. Dzisiaj kupiłam na angielskim ebayu wymarzony wręcz egzemplarz - bardzo elegancki, na ozdobnej tasiemce, z mnóstwem kolorowych szkiełek - za uwaga ...23 złote z przesyłką. Niesamowite prawda ? :) Tym bardziej, że ten naszyjnik w River Island kosztuje 17 funtów, czyli ok. 80 zł (w polskim RI pewnie jeszcze drożej...).

Także dzielę się z Wami aukcją na której go znalazłam - zostało jeszcze 10. Teraz pozostaje mi czekać na przesyłkę z Anglii :)

Naszyjnik River Island

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=230551389493&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_4860wt_958


Zdjęcie pochodzi z aukcji naszyjnika.

2 komentarze:

  1. faktycznie Ci się okazja trafiła :)
    też ostatnio buszuję po e-bayu, ale dopiero niedawno założyłam konto na PayPal i jeszcze do końca tego nie ogarnęłam ;)

    OdpowiedzUsuń