2011/05/21

White is a new black

Jestem zakochana w mojej białej marynarce - mogłabym ją nosić codziennie (ale oczywiście tego nie robię). Dlatego dzisiaj kolejny outfit z jej udziałem - zmieniłam wszystko, została tylko ona :) Zamiast nude - bedą kolory, zamiast khaki - denim :) A że lato tuż rogiem, zestawiłam ją z krótkimi jeansowymi spodenkami, które jakiś czas temu zrobiłam sama z jeansów, które pamiętają jeszcze czasy mojego przełomu gimnazjum/liceum (zupełnie przypadkiem dodam, że nadal się w nie mieszczę, baa są nawet trochę za duże w pasie :D). Po ponad 8 latach przeżywają swoją drugą młodość :)







Ze swoją różową szminką, którą przedstawiałam kilka postów wcześniej jestem nierozłączna ;) Dlatego dodaję pełnomakijażowe wydanie :)

Co mam na sobie ? 

szorty - DIY z baaardzo starych jeansów
torebka - sh - około 6 zł 
marynarka - H&M 129 zł (obecna kolekcja)
koszulka - Romwe.com (ok. 50  zł)
baletki - ASOS (ok.80 zł)


Oglądając powyższe zdjęcia dochodzę do wniosku, że muszę zainwestować w jakąś kolorową torebkę ;) Wszystkie chanelkopodobne wyroby już mi się trochę opatrzyły - no ale cóż zrobić :) 


Aaaa i zdradzę Wam pewien sekret ;) W czerwcu/ lipcu planuję swoje pierwsze rozdanie - do wygrania będą kosmetyki, które polecam na blogu plus pewnie jakieś fajne gadżety :) Śledźcie mojego bloga na bieżąco :)

11 komentarzy:

  1. great outfit! i love your t-shirt. visit me http://florencegoddess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw ;)
    Ta koszulka mi się baaaardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, bardzo mi się podoba !!! najlepsze w nim to baletki, koszulka i oczywiście boska marynarka, chyba ja dzisiaj sobie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zestaw i PIĘĘĘKNY makijaż!

    Jeden z fajniejszych zestawów jakie pokazałaś :) no i jestem zachwycona koszulką, którą masz pod marynarką, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znamy się z KG? Kilka klubowiczek widzę. Tak czy owak fajny blo i już dodałam do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko bardzo ładnie wygląda, ale przepraszam muszę to napisać kolor twoich nie pasuje do ciebie,to jest twój naturalny kolor?ja robię wszystko żeby nie mieć takiego właśnie chociaż jeśli się farbuje włosy na blond to wiadomo że żółcieją..nie odbieraj tego komentarza jako złośliwość pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. a to teraz już rozumiem to wszystko tłumaczy, ja też mam naturalny taki popielaty blond do którego chciałabym wrócić ale nie jest to łatwe bo po tylu rozjaśnianiach, mają odcień żółtawy,i chyba na razie poczekam na swoje już bo tak jak piszesz farba się i tak wypłucze a ten silny barwnik pozostanie...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ta marynarka i kolor pomadki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygladasz przede wszystkim nie jak przebieraniec tylko jak normalna dziewczyna:)

    www.euphoric-clothing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw :) ja poszukam na %%% białej marynarki- mam nadzieję że coś znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, pamiętam Cię jako Inkę. Nie za bardzo się znałyśmy w KG ale fajnie, że znalazłam tu kolejną klubowiczkę. Oczywiście, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń