2012/09/21

Lista zakupowa !

Na wrzesień nałożyłam sobie ban zakupowy - zbiory szczególnie kosmetyczne rozrosły się do niebywałych rozmiarów i zaczęły powoli żyć własnym życiem, natomiast ciuchy...no cóż na naszych 35 metrach kwadratowych powoli zaczyna brakować miejsca. W wolnym czasie na pewno zrobię jakąś wyprzedaż, by zwolnić miejsca nowym nabytkom. Część kosmetyków już powędrowała do przyjaciółek, część do mamy - i znowu jest czym oddychać :) Mój zakupowy fioł choć w uśpieniu, ma się jednak całkiem dobrze i gdzieś tam po cichutku przebąkuje już na co wyda pierwszą wypłatę. Bo przecież JA NIE MAM W CO SIĘ UBRAĆ DO PRACY !

Lista zakupowa tym razem krótka, aczkolwiek konkretna. 

Punkt 1. Czarna klasyczna marynarka. Mały research w sklepach już zrobiony. Wniosek: dlaczego do cholery marynarki są zawsze takie drogie ? Te tanie już na pierwszy rzut oka nie grzeszą jakością materiału i na wieszakach są już całe w jakiś paprochach, co chyba na przyszłość im dobrze nie wróży. No chyba, że widziałyście gdzieś ładnie skrojone marynarki z dobrego materiału w przyzwoitej cenie (do 200 zł) ? :) 



Punkt 2. Szpilki w których da się chodzić. Tu poprzeczka zawieszona wysoko - znaleźć wygodne szpile to nie lada wyzwanie, ale dość mam butów które mogę założyć praktycznie tylko do auta. Mają być ładne i wygodne. W zestawieniu króluje Prima Moda, bo to właśnie od nich buty na obcasach okazały się póki co najwygodniejsze. Z drugiej strony ceny mogą okazać się nie do przejścia... Zaryzykowałabym  z butami Massimo Dutti, jednak boję się, że wszystkie firmy Inditexu produkują małe koszmarnie wyprofilowane wykańczacze stóp (vide Zara...). Jakie firmy możecie mi polecić, jeśli chodzi o wygodę ? :)


3. Kosmetyki różne różniste. Ta lista to tak bardzo na przyszłość. Różne mniejsze i większe chciejstwa, które znalazły się na moim celowniku głównie przez Was drogie Panie ;p No i z podkulonym ogonem chcę wrócić do mojego kochanego DW Light :)

Mamo, mężu - przeczytaliście ten post ;)) ? 

38 komentarzy:

  1. a w reserved nie ma jakieś marynarki ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oglądałam na stronie reserved - malo jest takich klasycznych, eleganckich. Większość ma albo zbyt sportowy materiał (taki uszlachetniony trykot) albo nie ten kolor ;)

      Usuń
  2. Nie lubię tego typu szpilek. Też sobie muszę jakieś sprawić i nawet wypatrzyłam sobie w CCC piękne czerwone. Do tego mam chrapkę na jakieś fajne spodnie i sweterki... Duuużo sweterków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W reserved źle leżą marynarki. Ani mnie ani mojej mamie nie pasują. Może H&M? Ja kupuję tam z serii Divided (mam już dwie) ale to raczej takie boyfriendy. No i są tanie (80 zl) i nic się z nimi nie dzieje. Poszukaj może w H&M na normalnym dziale. Widziałam kiedyś za 129 zł. http://www.hm.com/pl/product/93337?article=93337-C może takie coś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marynarki z H&M strasznie się kudlą, nie polecam- ja mam jedną, moja siostra drugą- obydwie łapią kudełki jak magnes :/
      Te z Zary mi się podobają :)

      Co do bucików- ja ostatnio zakochałam się w Ryłko- są naprawdę bardzo wygodne, ja w moich przetańczyłam całą włoską imprezę, choć z reguły mam z tym problem (mały rozmiar stopy = duży nacisk = bóóól okropny ;( Tym razem jednak było mi wygodnie :) I do tego ten zapach skórki, mmmmmmmm :)

      Usuń
    2. ojj tak w H&M widziałam marynarki, które już na wieszakach były całe poobklejane jakimiś cićkami.
      ameeise - tak którą wysłałaś jest bardzo ładna, jestem ciekawa jak wygląda na zywo ;)

      Usuń
  4. Prima Modę zdecydowanie odradzam, jakoś w stosunku do ceny koszmarna. Moje rozwaliły się po 2 noszeniach, koleżanki po jednym. W kolejce do reklamacji stał jeszcze 3 osoby. każdy z innym modelem. Nigdy więcej. MAssimo dutti ma buty bardzo wygodne (przynajmniej te które ja do tej pory miałam) i co równie ważne porządnie wykonane. Polecić też mogę o dziwo bardzo dobrze wykonaną i przyzwoitą w cenie linie 5th Avenue z Deichanna (ta linia to tylko skórzane obuwie). Wygodne ze zróżnicowanym wysokościowo obcasem, ładne ale dość klasyczne wzory (do pracy jak znalazł). Ceny do 200 PLN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie z Deichmannem jest tak, że buty są teoretycznie ładne z tych "lepszych" linii, ale zawsze są spieprzone jakimś detalem, który mnie denerwuje :D Ale zaglądam :)

      Usuń
  5. No tak też sobie zadaje pytanie czemu te marynarki tyle kosztują? Już nie raz podobały mi się ale cena zwala z nóg ! Myślę, że to po prostu obecna moda na nie tak podniosła poprzeczkę. Szpilek nie polecę, bo po prostu nie lubię, chociaż jak mus to mus :P Ładnie wygląda się w tego typu butach ale dla mnie żadne nie są wygodne. No a kosmetyki ? kto ich nie lubi ^^ zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na pewno tak jest - w każdym sklepie teraz marynarki we wszystkich możliwych kolorach :) aaa jak można nie lubić szpilek :D ? :)

      Usuń
  6. może popatrz w C&A? ja tam keidyś kupiłam za zdaje się 120 zł, i noszę ją baardzo często i nic złego się z nią nie dzieje ;)
    albo Mohito, duży wybór i cena do zniesienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a DW Light też chyba sobie sprawię ;)

      Usuń
    2. Mohito nie mam nigdzie blisko :( a za C&A nie przepadam, rzadko tam zaglądam - ale może przejrzę marynarki następnym razem

      Usuń
    3. Otwierają MOHITO w SCC :D

      Usuń
    4. ja poza tym w C&A też niewiele wypatrzyłam ;)

      Usuń
  7. ja od jakiegoś czasu jestem wierna marynarkom z Zary - układają się na mnie najlepiej ze wszystkich, które mierzyłam. Ale kusi mnie na skok w bok, bo się cholera pomechaciły - co przy tej cenie nie jest do przyjęcia. Ale gdzie ja znajdę lepsze i nie droższe?:( W Reserved można trafić na fasony z akceptowalnej jakościowo tkaniny, ale jest ich bardzo mało, i głównie w czerni/beżu, a takich marynarek mam już po 3. Poluję teraz na coś bordowego lub w odcieniu butelkowej zieleni:)
    Te z Mohito koszmarnie obłażą.

    Co do butów, żeby nie było, że autoreklama, ale obacz Ryłko. Jeśli szukasz butów do pracy, zwykłych, to powinnaś coś dla siebie dobrać. Tylko pomierz kilka fasonów, bo różne modele inaczej się układają na stopie - nie do każdego kształtu pasuje ten sam but. Najlepiej zapytaj ekspedientki o najwygodniejsze - mamy w ofercie takie, co są w sprzedaży od paru lat, a nie ma na nie żadnych reklamacji.
    nu. luv :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak myślałam o Ryłko :) zajrzę jak będę w centrum handlowym :)

      z Zary marynarki masz rację - są przeważnie bardzo dobrze skrojone i materiałowo dobre, ale kurna kosztują przeważnie 400-500 zł co jak na ciuch z sieciówki jest trochę przegięciem. Z tego co widzę na stronie to Reserved teraz ma większość sportowych marynarek, niestety. No nic będę szukać dalej :)

      Usuń
  8. no Kochana, lista zakupowa zacna :) też bym chciała wygodne szpile.. ale dla moich stóp oba te określenia się wykluczają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buahaha mi zdarzały się takie cudowne egzemplarze, w których mogłam biegać jak w trampkach :D

      Usuń
  9. Też szukam czarnej marynarki.....wszystkie są drogie, dla mnie 200 zł to dużo ;/ a DW chciałabym spróbować!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dlatego staram się kupić chociaż coś dobrego jakościowo za taką cenę, bo wydać tyle na marynarkę w której puszczą mi szwy po kilku wyjściach to chyba średnia opcja ;)

      Usuń
  10. Ja niedawno kupiłam marynarkę własnie w reserved, jest świetna! koszt niecałe 150 zł jest na moim blogu ;)
    Zainteresowana nowym TAGiem? Na razie jedynie zapowiedź ;)
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/09/zapowiedz-fashion-na-tak-i-na-nie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Nine West ma bardzo wygodne szpilki, nawet te superwysokie są świetnie wyprofilowane, z tańszych-New Look.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, mam jedne kozaki z Nine West na dośc wysokim obcasie i są super ;) muszę obczaić ich szpile, bo zapomniałam o tej firmie w researchu ;)

      Usuń
  12. la perfume <3 tez go chce! co do butów to ja radze poszukac w sklepach obuwniczych a nie (glownie) odziezowych. zebra, ryłko albo wojas - z bardziej znanych, swietna jakosc, serwis, gwarancja.

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja też muszę taką listę sobie uczynić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zadowolona jesteś z niej? Ju chyba też ją ma:) Podoba mi się, ze materac sobie dobierasz indywidualnie, dla mojego kręgosłupa to idealna rozwiązanie:))

    OdpowiedzUsuń
  15. mam marynarkę z reserved i jest bardzo fajna;) i chcę kolejną;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam dwie marynarki z mohito i sobie chwalę. Co do wygodnych szpilek, to ostatnio trafiłam na przecenione buty z Lasocki, cena przystępna i wesele przetańczone, co chyba świadczy o ich wygodności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wesela są dobrym sprawdzianem :) może jutro pojadę do czeladzi - tam jest mohito :)

      Usuń
  17. Clarins :))

    Ja lubie szpilki z Aldo, dla mnie b.wygodne.

    Tez chce wrocic do DW Light :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. clarins to przez ciebie ;P

      w Aldo byłam, ale były same bardzo wysokie, a do pracy to tak średnio :)

      Usuń
  18. ja wymarzoną czarną marynarkę znalazłam ostatnio całkiem przez przypadek, w ciuchlandzie ;) Jest jak nowa i kosztowała 14zł :D Bo w sklepach faktycznie ceny są kosmiczne, a jakość nie powala. Szpilki przepiękne- sama chciałabym takie mieć :)

    OdpowiedzUsuń