2014/05/12

Rossmannowe nowości

Długo się zarzekałam, że tym razem do Rossmanna nie zajrzę. Że mam wszystko czego potrzeba. Że tym razem oszczędzę pieniądze. Jeśli śledzicie instagrama to wiecie, że ostatecznie pękłam w przedostatni dzień promocji...Czy żałuję? No pewnie, że nie :)






Do koszyka wpadły 3 produkty L'oreala. Zajmują sporą część moich błyszczykowo-pomadkowych zbiorów i chyba jeszcze nigdy się nie zawiodłam. Za regularną cenę raczej na L'oreala się nie skuszę - wolę dodać troszkę więcej i kupić kosmetyk z wyższej półki. Jednak sytuacja się zmienia, gdy mamy do dyspozycyji 49 % zniżki :) 

Na zdjęciach widzicie: piękny jagodowo-fioletowy odcień to Shine Caresse w odcieniu Milady (402), brzoskwiniowy nudziak to Nude Vibrato (600), a róż Rose Finale (102) z linii Colour Riche Extraordinaire.

A co padło Waszym łupem w trakcie rossmannowych wyprzedaży?

11 komentarzy:

  1. też dorwałam color riche loreal - dla mnie miłość od pierwszego wejrzenia. niestety nie udało mi się znaleźć tego nudziakowego koloru, a widzę że piękny !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale kolory piękne :) nie miałam jeszcze nic do ust pd Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zaskoczona, że pod koniec promocji jeszcze byly te produkty, w dodatku w stanie zdatnym do użytku ;) intensywny roz jest badzo moj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kupiłaś moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kolory podobają mi się bardzo, ale szczególnie do gustu przypadł/a mi Milady :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam swój pierwszy "lakier" do ust w tej serii shine caresse i podoba mi się efekt jaki daje na ustach:)

    OdpowiedzUsuń