2014/05/17

Sneak Peek

Sneak Peek, czyli jak co sobotę krótki przegląd tego co będziecie miały okazję zobaczyć w przyszłym tygodniu na blogu!

W poniedziałek mały przegląd kosmetyków, które dla mnie są nowością w kosmetyczne. Kiedyś uważałam, że są zupełnie niepotrzebne - dziś nie wyobrażam sobie bez nich makijażu. O czym mowa - produkty do makijażu brwi.


W środę będzie bardzo przyziemnie. Ile razy zdarza nam się włączyć telewizor i...umrzeć ze wstydu za twórców spotów reklamowych. Mój próg tolerancji głupoty jest bardzo niski. Swoim reklamowym frustracjom dam upust w środę - będzie o nagłupszych spotach reklamowych, które obecnie lecą w telewizji.


W piątek również post o trochę innej tematyce. Już dawno żaden film nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Grand Budapest Hotel. Szepnę Wam słówko o samym filmie, jak również pokażę część lokacji, w których został nakręcony.


Miłego weekendu!

5 komentarzy:

  1. Kachna Plaszewska17 maja 2014 19:23

    Czekam na środę i piątek z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tych reklam - nie oglądam TV :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musze przyznać, że chyba za wiele nie tracisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę przyznać, że rzadko kiedy oglądam telewizję. Swoje seriale oglądam na iitv lub zalukaj a programy telewizyjne też zazwyczaj na player.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na przegląd produktów do brwi:)

    OdpowiedzUsuń