2014/05/20

Wakacje 2014!!!

I tak się kończą plany "Nigdzie nie jedziemy, w tym roku oszczędzamy!". Wczoraj dzięki promocji WizzAir spontanicznie powstały moje plany wakacyjne. Hasło przewodnie - Misja Italia! 8 września lądujemy w Rzymie, a 20 wylatujemy z Neapolu - co stanie się pomiędzy zależy już tylko od naszej wyobraźni :)


Jeśli macie jakieś wskazówki - chętnie posłucham :) Plan jest taki: kilka dni na Rzym i Watykan, później przejazd do Neapolu, gdzie wypożyczamy samochód i ruszamy na wybrzeże Amalfi, gdzie praktykujemy klasyczny wypoczynek. Po drodze zahaczamy o Wezuwiusza i Pompeje. Witaj przygodo!

7 komentarzy:

  1. Świetna opcja! A na pewno lepsza, niż mój zeszłoroczny mocno zorganizowany wyjazd z biurem podróży :) Czekam na późniejszą relację z całego wyjazdu i już teraz życzę udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominika Strugała20 maja 2014 11:16

    Ja się nie nadaję na takie spontaniczne wypady ;) ale życzę udanego wypoczynku. Mnie w tym roku czeka jeszcze remont kuchni także punkt wydawania pieniędzy mamy już jasno określony ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Black Raspberry20 maja 2014 11:23

    Ahh Włochy, byłam tam raz i strasznie tęsknie. Jest pięknie i panuje fajny klimat. Na pewno się Wam spodoba i już teraz życzę udanego wyjadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od 3 lat podróżuję na własną rękę i nigdy więcej nie skuszę się na wczasy z biura podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny pomysl na wakacje. We Wloszech jeszcze nie bylam. Ja jednak wole dokladne plany

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne wakacje:p szkoda, że mój małżonek nie jest taki spontaniczny:p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł, już nie mogę doczekać się relacji z podróży:)

    OdpowiedzUsuń