2014/05/28

Nowości

Czymże byłby miesiąc bez żadnych nowości :) W tym miesiącu również moje łazienkowe szafki uzupełniły się o kilka łupów. Zobaczcie co nowego słychać.


Doszły do mnie kolejne kosmetyki do testowania od Pharmaceris. Tym razem wybrałam sobie kosmetyki do ciała z linii emolientowej. Lato to idealny czas na odżywienie zmęczonej słońcem skóry! Będę testować:

  • Kremową emulsję do ciała 
  • Krem-masło do ciała
  • Emolientowy żel do mycia ciała

W Hebe skusiłam się natomiast na słynny micel Biodermy w promocji 2 za 1. To mój pierwszy raz z tym kosmetycznym hitem!

Czarne opakowanie kryje w sobie płyn do mycia pędzli z MAC.



Zamówienie z allegro to natomiast kosmetyki dobrze znane. Do grona L'oreal Infallible dołączyły dwa nowe odcienie: 343 Cherie Merie oraz 607 Blinged&Brilliant. Mam również nowego członka rodziny Color Tattoo - pamiętacie jak narzekałam, że w ofercie nie ma jasnych beży?  Na allegro znalazłam cień z USA w odcieniu Barely Beige. 




Jak Wam się podobają nowości ? :) 

7 komentarzy:

  1. Świetne nowości u ciebie się pojawiły. Miałam kupić ten płyn z MAC, ale postawiłam tym razem na Zoevę.

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo świetnych rzeczy:))

    pozdrawiam serdecznie;)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te cienie L'oreal wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham psy nad życie. Jednak nie mogłabym mieć psa w mieszkaniu, w bloku, w centrum miasta. Za bardzo by psiak tęsknił. Miałam psy w rodzinnym domu, ale one były na zewnątrz.
    Nie licząc tego wpis jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości są ciekawe. Ja wczoraj polazłam do hebe i wyszłam z pełną siatką, a miałam niczego nie kupować. Ech...

    OdpowiedzUsuń