2011/04/15

Cod and shrimps tomato soup

Odkąd zamieszkałam sama codziennie zmagam się z wymyślaniem pysznych i pożywnych obiadów. Wcześniej od czasu do czasu gotowałam, ale nigdy nie mogłam powiedzieć, że jest to moje hobby, coś co lubię. I nagle, kiedy gotowanie stało się jednym z obowiązków perfekcyjnej pani domu (którą mam ambicje zostać) odkryłam, że sprawie mi to ogromną frajdę. Na pewno nie mogę powiedzieć, że gotowanie już jest moją pasją, ale z wielką przyjemnością odkrywam nowe smaki i przepisy i odczuwam wielką dumę, gdy mój narzeczony na podobieństwo pana z reklamy wykrzykuje "Ale pyszne!".

Z odsieczą przychodzi mi mój ulubiony blog kulinarny - http://www.kwestiasmaku.com/ . (Ach te cudowne zdjęcia !)

I z niego pochodzi dzisiejszy obiad - pyszna zupa rybno-pomidorowa z krewetkami i dorszem. Łatwa w przygotowaniu i super aromatyczna. Do tego grzanki z pomidorkami i oliwą - i voila! obiad gotowy :)

Przepis znajdziecie tutaj.

Cebulkę zastąpiłam porem - smakuje równie dobrze ;)



4 komentarze:

  1. Zapraszamy, zapraszamy;D

    Zupa wygląda pysznie!!

    Zrobiłam nowy wpis;)

    OdpowiedzUsuń
  2. co prawda nie lubię ryb, ani owoców morza, ale i tak wygląda smakowicie.
    nie znałam tego bloga, muszę pooglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo apetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń