2011/04/10

Welcome to my galaxy !

Jestem zakochana w ubraniach z gwieździstym printem ! Jestem zakochana prawie w całej kolekcji Christophera Kane'a, ale niestety ceny skutecznie odstraszają ;) Liczę, że może na przecenie uda mi się upolować t-shirt za rozsądną cenę. Reszta propozycji z bardziej przystępnych firm jest tylko mniej lub bardziej udaną wariacją na kosmiczne tematy. Choć może nie wszystko w tym temacie zostało jeszcze powiedziane ... Sieciówki - do dzieła !

Christopher Kane



Motel







Urban Outfitters 


Lipsy




4 komentarze:

  1. mnie kompletnie nie kręcą takie printy, chyba jednak modowa tradycjonalistka ze mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten kosmos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmos!! Spódniczka cudna!!:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the pictures aren't loading correctly. I'm not sure why but I
    think its a linking issue. I've tried it in two different web browsers and both show the same outcome.

    Feel free to surf to my web blog: weebly.com

    OdpowiedzUsuń