2011/04/09

My today outfit

Po raz pierwszy pokazuje na blogu jak ubieram się na co dzień. Nie mam ambicji zostania tzw. szafiarką, ale outfitowe wpisy będą pojawiały się od czasu do czasu.

Nie ubieram się jakoś szczególnie stylowo - wolę być ubrana zachowawczo i trochę nudno, niż być bardziej przebraną niż ubraną. Nie mam ulubionego bloga szafiarskiego, choć kilka śledzę regularnie.

Jak ubieram coś czarnego to z reguły reszta stroju jest w szarościach lub innych burych kolorach. Nie trawię jakoś w stroju kontrastów z czarnym, więc raczej unikam połączeń typu czarny-różowy, czarny-czerwony itp. (ale nigdy nie mówię nigdy ;))  Choć akurat połączenie czarny - biały uważam za klasykę, która nigdy się nie znudzi.

A więc tak wyglądam dzisiaj ;)






Na sobie mam:

ramoneska - H&M
bluzka ze sztucznego jedwabiu - Benetton
dwukolorowe getry - The Furies (kupione na http://www.revolveclothing.com/)
buty - Nine West 
torebka - Primark

+
bransoletki - Lilou, Pandora, ASOS
zegarek - ponad 20 letni Seiko od mojej mamy 

2 komentarze:

  1. ja też nie szaleję, chociaż ostatnio brakuje mi kolorów i muszę zaryzykować w końcu i coś kupić w kolorze innym niż szary, czarny, czy jakiś inny ciemny.

    dziękuję za odwiedziny i za pozostawienie śladu :)

    OdpowiedzUsuń