2011/04/11

L'Occitane en provence Hand Cream

Przez długi czas poszukiwałam kremu do rąk, który nawilży i ochroni moje dłonie. Niestety do tej pory używane kremy do rąk z Ziaji czy z Bielendy przynosiły tylko krótkotrwałe rezultaty. Postanowiłam więc zainwestować w jakiś dobry krem, który odbuduje mi skórę dłoni. Dzisiaj ruszyłam do galerii, by kupić krem, który wedle opinii w internecie jest kremem doskonałym i najlepszym. Z bólem serca płaciłam za niego przy kasie, no ale zobaczymy czy było warto. Mam nadzieję, że się nie zawiodę.

Póki co po 2 aplikacjach jestem zaskoczona tym, że od razu wygładził skórę i jest ona taka przyjemna w dotyku. Poza tym bardzo ładnie pachnie. O jakichkolwiek właściwościach nawilżających trudno oczywiście na razie mi mówić - ale zdam relację po dłuższym czasie stosowania :)


Przy kasie dostałam próbki, kupon zniżkowy na 20 % na następne zakupy oraz bon na darmowy żel pod prysznic przy kolejnych zakupach za min. 80 zł - to lubię ;)

L'Occitane jest stosunkowo nową firmą, ale w ciągu 40 lat istnienia zdążyła wyrobić sobie renomę na rynku kosmetyków naturalnych. Większość składników (z wyjątkiem masła shea) pochodzi z Prowansji i jest uzyskiwana w tradycyjny sposób. Firma nie testuje na zwierzętach, a ich torby i opakowania kosmetyków zrobione są z papieru czerpanego z przetworzonych alg, które z kolei pochodzą podobno z oczyszczanego kanału wenecjańskiego. Kosmetyki mają certyfikat Ecocert. Mój krem jest zrobiony z kwiatów wiśni i wzbogacony masłem Shea i witaminą E.

Kosmetyki można kupić w całej Polsce w sklepach firmowych lub na stronie http://www.loccitane.pl/ .

3 komentarze:

  1. wypróbowałam kremy Ziaji i innych tańszych firm, jednak niestety na większość z nich szkoda pieniędzy. Zimą odkryłam idealny krem do moich przesuszonych i mocno zniszczonych rąk - Neutrogena hand & nail cream; Krem do rak i paznokci. Genialnie nawilża, wygładza, błyskawicznie się wchłania, dłonie po jego użyciu nie są ani śliskie czy tłuste, ani jakby przypudrowane (ziaja zostawia taki fekt, co mnie potwornie drażni). Neutrogena produkuje jeszcze kilka innych kremów, jednak pozostałe nie sa tak dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post, wlasnie poszukuje idealnego kremu do rak wiec moze sie skusze na ten ktory proponujesz,pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukałam kremu do rąk bo żaden jakoś mi nie pomaga, z pewnością wypróbuję na swoich rączkach. :)

    OdpowiedzUsuń