2011/04/16

It is not SPRING until you can plant your foot upon twelve daisies

U mnie za oknem znowu zawitała wiosna - miła odmiana po ponad tygodniu przenikliwego wiatru wspomaganego od czasu do czasu deszczem. Niestety weekend będzie pracowity (kolokwium z statystyki!;/), ale może uda mi się wyrwać choć na krótki spacer. A jakie wy macie plany na weekend ?

Póki co prezentuję zdjęcia z zeszłotygodniowego wypadu do parku, gdzie zawzięcie walczyłam z wiatrem i łapałam ciepłe promyki słońca (a przynajmniej starałam się :)).







Co mam na sobie ? 

buty - ASOS (z tego co widziałam teraz są przecenione ;))
spódnica - H&M
body - ASOS
kardigan - Benetton
torba - Sisley (kupiona w zeszłym roku w wakacje przeceniona z prawie 800 zl na 150 :D)
rajstopy - Macro (tak tak to Macro z jedzeniem, zawsze znajduje tam najlepsze rajstopy :))

6 komentarzy:

  1. Plany na weekend? kawa, spacer, koncert i trochę leniuchowania, może jakiś film.
    Nigdy bym nie wpadła by szukać rajstop w Macro ;) Świetna ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, no i modelka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Marzę o takich butach, choć nie wiem czy o aż tak wysokich :)) A wygodne są?

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne zdjęcia! :)
    a bluzka ma przeuroczy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no to racja ;)
    ja właśnie wręcz przeciwnie - wyposzczona strasznie byłam, bo nie kupiłam nic od miesiąca ;)
    byłam koło 11 i tłumów jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń