2011/04/26

Very Important Family Meeting Outfit

W te święta miało miejsce bardzo ważne rodzinne spotkanie, na którym musiałam wyglądać elegancko, ale jednocześnie luźno i wygodnie. Wybór padł na granatową spódniczkę oraz marynarkę w tym samym kolorze. Początkowo chciałam ubrać pod spód tanktop w kolorze cielistym, jednak po przejrzeniu się w lustrze ze zgrozą stwierdziłam, że mój wyjściowy strój niebezpiecznie przypomina tzw. strój galowy, który przywdziewałam na każdą mniejszą czy większą akademię w szkole podstawowej. Po krótkim namyśle zdecydowałam się trochę ożywić strój kolorem oraz kropkowanymi rajstopami, którego tego dnia zginęły tragicznie pod pazurkami pół-mojego psa Zoi :)





Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale były robione na ostatnią chwilę przed wyjściem ;)

Co mam na sobie ? 
marynarka - Zara 199 zł (kupiona 2 lata temu)
bluzka - Zara 99 zł (aktualnie w sklepach - limited edition)
spódniczka - H&M 39 zł (kupiona rok temu)
sznurkowy naszyjnik - Reserved - 14,99 (kupiony na przecenach w zeszłe lato)
rajstopy - H&M - 9,99 

5 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz. :) Psy uwielbiają rajstopy, koty też. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zestaw :) oczywiście obserwuję (liczę na to samo) i zapraszam do mnie: http://all-my-life-invicta.blogspot.com/
    pozdrawiam :]

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj już się doczekać nie mogę kiedy to czekanie się skończy... trudna to sprawa jest :/
    outfit mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń