2013/03/07

Essie Madison Ave-Hue 2013 Collection

Wiosna za oknem, wiosna na paznokciach. Jak co roku Essie nie zawodzi proponując nam wiosenną kolekcję inspirowaną największymi miastami świata - Madison Ave-Hue. Od marca na półkach dostępnych jest 6 ładnych, choć nieco wtórnych kolorów. Sama skusiłam się na jeden lakier z kolekcji - szarawą zieleń Maximillian Strasse Her.

follow my navigate her to new world of color - Essie

Lakiery z kolekcji:

hip-anema
Hip-anema (inspiracja Rio de Janeiro)

madison ave hue
Madison Ave Hue (inspiracja Nowy Jork)

bond with whomever
Bond with whomever (inspiracja Londyn)

avenue maintain
Avenue Maintain (inspiracja Paryż)

maximillian strasse-her
Maximillian Strasse-Her (inspiracja Monachium)

go ginza
Go Ginza (inspiracja Tokio)

Ja tak jak pisałam wcześniej wybrałam piękną zieleń kryjącą się pod nazwą Maximillian Strasse-Her. Lakier kupiłam na amerykańskim E-bay. Razem z przesyłką wyszedł mnie 27 zł, czyli taniej niż w SuperPharm. 

Który kolor podoba Wam się najbardziej ?

21 komentarzy:

  1. Ja jestem ciekawa tej zieleni, którą kupiłaś i Go Ginza - poluję na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę je zobaczyć pierw swatche w Internecie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twój i Hip-anema, jeden z nich będie mój ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się ten inspirowany Paryżem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podoba się zainspirowany Paryżem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bond with whomever ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niby wtórne te kolory, ale jeśli trafią do nas, to mam wrażenie, że się im nie oprę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. poza niebieskim i ostatnim jakos zaden mnie nie wola :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na Maximillian i Madison, chociaż z ręką na sercu przyznam, że ta kolekcja nie rzuca na kolana.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki są ciekawe ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Londyn to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Monachium, Paryż i Londyn są fajne. Jednak dużo na rynku jest takich kolorów i to w lepszej cenie ;) Ale co komu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Maximillian Strasse Her zdecydowanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hip-anema dla mnie idealny! ^^ Bardzo fajne kolorki w tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń