2013/03/14

Który lakier Essie chcesz wygrać ?

Pamiętacie mój post o nowej kolekcji Essie inspirowanej ulicami świata ?

follow my navigate her to new world of color - Essie


Dziś odebrałam na poczcie mój Maximillian Strasse-Her - wprawił mnie w tak dobry humor, że postanowiłam ufundować Wam czytelniczkom wybrany lakier z nowej kolekcji Essie :) 

Wybór pozostawiam Wam - czekam na głosy do końca jutrzejszego dnia :) 

Kolory znajdziecie w zalinkowanym poście.

Do wyboru:
Madison Ave-Hue
Hip-Anema
Bond with whomever
Avenue Maintain
Go Ginza
Maximillian Strasse-Her

Który wybieracie ?:) 

87 komentarzy:

  1. Maximillian! Przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maximilian, albo Go Ginza :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze każdy z nich jest piękny : neie mogę się zdecydować. Ale niech już będzie Go Ginza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Madison Ave Hue' jest przecudny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poprosiłabym Madison Ave Hue :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bond jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj popatrzyłabym na "
    Bond with whomever (inspiracja Londyn)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio lubuję się w niebieskościach, więc Avenue Maintain :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, cudnie byłoby doznać tej przyjemności pierwszego w życiu lakieru tej firmy, gdyby ta radocha miała mnie spotkać, to najpiękniejszy wydaje mi się Madison Ave-Hue :)))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Maximillian Strasse-Her <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bond with whomever ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Maximillian Strasse-Her ciekawy bardzo, ale pozostałe równie piękne trzeba przyznać. nigdy nie próbowałam lakierów z wyższej półki, zawsze bazuję na tych do 10zł:), choć trudniejsze jest w nich znalezienie odpowiednio ładnego odcienia, no ale coś za coś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze względu na mojego kochanego Braciszka, Maximilliana nosiłabym z sentymentem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Avenue Maintain - śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Madison Ave Hue.
    Jestem na etapie chorowanie na róóóże :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Maximillian Strasse-Her jest piękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Maximillian Strasse-Her ♥
    zdecydowanie podbił moje serce

    OdpowiedzUsuń
  18. Madison Ave Hue zdecydowanie najpiękniejszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Hip-anema - nie lubię czerwieni, ale ta jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również chciałabym Hip-Anema :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciężko zdecydować, który jest ten NAJ, ale chyba Avenue Maintain dla mnie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bond with whomever najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Maximillian Strasse-Her bo to lekko miętkowo- pastelow :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Go Ginza- Wiosna, subtelność, delikatność kwiatu kwitnącej wiśni :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Go Ginza - przede wszystkim! :) Przepiękny kolorek, taki delikatny - idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bond with whomever piękny, idealny na wiosnę!!

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie są cudowne, ale wybieram Maximillian Strasse-Her...

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja głosuję za Go Ginza :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Madison Ave-Hue.... najpiękniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojj Madison Ave Hue bez wątpienia .

    OdpowiedzUsuń
  31. Go Ginza, pięknaśny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciężko się zdecydować, ale Avenue Maintain jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Avenue Maintain, bo kocham Paryż : D

    OdpowiedzUsuń
  34. Maximillian Strasse-Her padowałby do moich lakierów Essie;)

    OdpowiedzUsuń
  35. przepiękny jest Hip-anema (inspiracja Rio de Janeiro) :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bond with whomever poproszę:))

    OdpowiedzUsuń
  37. pożądam odcienia Hip-anema :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Maximillian Strasse-Her, zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Avenue Maintain oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Avenue Maintain poproszę! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Marzy mi się...Maximillian Strasse-Her ;) Czy spełni się moje marzenie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Bond with whomever jest wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój faworyt to Bond with whomever :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bond with whomever

    pozdrawiam, kicia

    OdpowiedzUsuń
  45. Bond with whomever skradł moje serce!

    OdpowiedzUsuń