2013/03/11

Eurotrip 2013 zaplanowany!

Pewnie pamiętacie relacje z moich ostatnich wakacji - pierwszy raz wybraliśmy się na objazdówkę po Europie własnym samochodem. Pomysł i wyprawa tak nam się spodobały, że nie wyobrażam sobie z mężem już inaczej spędzić wakacji. Tak więc 15 sierpnia ponownie spakujemy walizkę do naszego Yariska i ruszymy ku przygodzie. Jakie miejsca odwiedzimy tym razem ?


Tak wygląda podróż datami:
15-16 sierpnia - Norymberga
16-17 sierpnia - Strasburg
17-19 sierpnia - Zermatt
19-21 sierpnia - Mediolan
21-24 sierpnia - Chioggia
24-26 sierpnia - Innsbruck
26-27 sierpnia - Altmunster
27 sierpnia - dom :(

Noclegi już zarezerwowane, specjalny fundusz wakacyjny stworzony - pozostaje tylko odliczać dni do sierpnia 

Jak przedstawiają się Wasze wakacyjne plany ?

18 komentarzy:

  1. super pomysł, ale z doświadczenia wiem, że Yarisem ciężko w dłuższe trasy... no ale może to ja jestem taka wygodna :). powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie zawsze spontan, niestety nigdy nie wiem jak mi się ułoży w pracy więc niczego nie planuję,

    OdpowiedzUsuń
  3. z tego tu widziałąm tylko Norymbergię, ale zazdroszcze tripu, trzymam kciuki i życzę wspaniałej realizacji :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Super:))) Zazdroszczę ale z niecierpliwością czekam na relację:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam w planie pracę nad morzem albo w Szwecji, zależy co wypali ;) Życzę udanej wycieczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zazdroszczę! moje plany wakacyjne na ten rok nawet nie istnieją:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Norymberga jest cudowna! Byłam tam tylko 1 dzień ale moze uda mi się też wrócić w te wakacje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mediolan :D ojeeej :D Trzymam kciuki za powodzenie akcji :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja w maju do Belgi jadę do Brukselii i Brugii po raz drugi:D Chciałabym do Paryża na kilka dni, eurotrip też wchodzi w grę, ale najbardziej prawdopodobny jest stary dobry spontan,bo przy naszym trybie życia ciężko coś zaplanować:D Byłam w Strasburgu w zeszłym roku:)
    http://srta-corazon.blogspot.com/2012/05/o-strasburgu.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :) Marzą mi się podróże i na pewno kiedyś uda mi się odwiedzić moje wymarzone miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  12. z pewnością będą to niezapomniane wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę!! świetna wyprawa :)

    OdpowiedzUsuń