2013/03/09

Revlon Pacific Coast

Patrząc na pogodę za oknem, chyba każda z nas ma teraz ochotę przenieść się na rajską wyspę Pacyfiku. Choć wykonanie tego planu może być nieco trudne, naszą wyobraźnię może pobudzić nowa kolekcja marki Revlon inspirowana plażowym rajem - Tahiti :)

Kolekcja Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

Kolekcja Revlon Pacific Coast

(źródło: Zeberka.pl)


Podoba mi się ciemno zielony lakier i czwórka brązowych cieni :) Mam nadzieję, że niedługo kolekcja trafi do perfumerii.

14 komentarzy:

  1. Brązowe cienie wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zielony lakier bardzo mi się podoba <33

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że znowu wpisy są codziennie :)))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Szminki mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zielony lakier <3 poza tym te cienie ostatnie i któras pomadka :D nawet mi się podoba ta seria :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia paletka, zielony lakier i pierwsza bądź druga pomadka, cudo:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomadki mają bardzo ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie rzuciła mnie na kolana ta kolekcja.

    OdpowiedzUsuń
  9. cienei mi baaardzo przypadly do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza i trzecia paletka + wszystko co mają na usta.. szkoda, że ciężko dostępne u nas

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta paletka cieni brązowych i nowe szminki :D Zwłaszcza ta najciemniejsza :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń