2013/03/18

Essie Maximillian Strasse-Her

Serce biło mi mocniej, gdy odbierałam go na poczcie. Maximillian Strasse-Her. Według mnie najładniejszy kolor z całej kolekcji Essie inspirowanej ulicami świata. Czy monachijska inspiracja jest równie piękna, co na zdjęciach reklamowych ? Przekonajmy się!


Lakier nakłada się bajecznie prosto! Wystarczy jedna grubsza warstwa, by pokryć paznokcie w zadowalającym stopniu. Kolor jest według mnie cudowny, niebanalny. W zależności od światła - raz przypomina chłodną szarość, kolejnym razem wpadając w jasną, nienachalną miętę. Cudowność! Zobaczcie jak prezentuje się na zdjęciach.









Wybaczcie zniszczone skórki - sprzątanie mieszkania bez ochronnych rękawiczek, tak właśnie się kończy :) 

Jak Wam się podoba lakier ?

29 komentarzy:

  1. Nie mam zdania... Jest ładny, ale nie do końca mnie przekonuje chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę jakby..siny? Sama nie wiem, chyba nie do końca mój;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś mnie ten kolor nie porwał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba! I to bardzo! Szukałam takiego koloru, ale nie mogłam znaleźć. Teraz już wiem, co powinnam kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u Ciebie ładnie wygląda, ale nie jest to typowo mój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam do czynienia z lakierami essie i też nie rozumiem szału na nie (może dopóki się nie przekonam na własnej skórze)..

    Kolor ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie odcienie, ale ostatnio mam ochotę na żywsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po zdjęciach promocyjnych myślałam, że to jasna zieleń, a to taki betonowy odcień :). Ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  9. średnio do mnie przemawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. niestety podkreśla niedoskonałości płytki buuu

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jest zły, ale mnie nie porywa.;)

    OdpowiedzUsuń
  12. podpisuje się pod komentarzem wyżej :)
    tzn. tak.. kolor ładny, ale nie lubię takich u siebie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakiś taki dziwny ;D Nie mój kolor ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Troszkę za dużo szarości w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny, lubię essie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. myslalam ze bedzie bardziej pistacjowy, jednak nie podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodziewałam się czegoś innego po nim :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor ;) Ale lakier wygląda na bardzo gęsty.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny. Czekam tylko na koleżankę i prawdopodobnie zamówimy jakieś lakiery z nowej kolekcji. Choć po cichu liczę na to, że pojawią się w Super Pharmie, zwłaszcza, że przy kolekcji Stylenomics wisi informacja, że to ostatnia szansa na zakup tej kolekcji :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny, bardzo mój kolor. Zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzy mi się z pewnym wnętrzem, które kiedyś widziałam. Surowe, białe z dodatkami właśnie tego koloru. Mi się bardzo podoba, lubię takie przybrudzone kolory.

    OdpowiedzUsuń
  22. ladny kolor ale kojarzy mi sie z glina nie wiem czemu ;O

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog i świetne posty! Piękne makijaże <3
    Będziemy tu często zaglądać!
    Zapraszamy również do polubienia nas na Facebook - MUA Make Up Academy Polska - już wkrótce nasza marka zawita na polski rynek!
    Zapraszamy do wspólnego odliczania i brania udziału w wielu konkursach, które dla Was szykujemy :)
    z pozdrowieniami MUA Polska

    OdpowiedzUsuń