2013/03/20

Estee Lauder Mad Men Collection

Oglądacie serial "Mad Men" ? Choć serial ma wielu fanów, ja po oglądnięciu kilku odcinków nadal nie jestem przekonana :) Za to w 100 % przekonuje mnie nowa wiosenna kolekcja marki Estee Lauder inspirowana klimatem lat 60. właśnie tego serialu. Piękne, wzorowane na vintage opakowania skradły moje serce. To już druga kolekcja kosmetyków inspirowana tym serialem - pierwsza ukazała się w 2012 roku.

Kolekcja będzie dostępna od marca w wybranych sklepach
(m.in. w Brown Thomas)

Estée Lauder Mad Men Collection




Najbardziej podoba mi się oczywiście róż - ach te puzderko ;) 

Ceny od 27 euro za lakier po 58 euro za róż.

Zdjęcia pochodzą z Temptalia.com oraz oficjalnej strony EL.


21 komentarzy:

  1. Lakier cudowny, ale za taką cenę to dziękuję :) Bardzo ładne opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowania cudne i te kolory! Ah..gdyby tylko były tańsze. A serial "Mad Men" lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Woooooooooow! Ja chcę ten róż dla samego opakowania! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kolekcja, opakowania są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się zapowiada i kolory i opakowania. )

    OdpowiedzUsuń
  6. Opakowania są śliczne, podobnie jak ich różowa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne opakowania- wiedzą jak nas skusić:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Opakowania przyciągają uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUper opakowania, aczkolwiek ja bym się może w sklepie na nie tak nie skusiła :)

    są gusta i guściki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. róż do polików chętnie bym przygarnęła, zwłaszcza w takim opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. omg serial uwielbiam a te opakowania są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mad Menów nie oglądałam, ale kolekcja bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Eleganckie, klasyczne, ahh.. chciałabym ale ta cena nieco przeraża.. :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. och tak puzderko różu jest cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. pisałaś już na blogu kto otrzymuje lakier Essie? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecież konkurs Essie dopiero będzie ;) Pytałam się tylko Was jaki odcień chciałybyście wygrać. Czekam, aż przyjdzie z USA paczki i zaczynamy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  18. These oils have been tested and proven to be effective against a variety of
    warts. Once your mole is dry, cut a piece of duct tape three times the size of
    the mole. Chocolate and junk foods are often blamed for the cause of acne.


    my web blog: Skin tag Removal

    OdpowiedzUsuń
  19. How to get rid of skin tags using sour apple juice. Skin tags
    appear on the skin and grow at varied rates, ending up in sizes that differ from one person to another.
    'This way, people still have full motion' without the skin looking like an accordion.


    Look at my web site skin tag remover

    OdpowiedzUsuń