2013/03/13

Estee Lauder Double Wear 2N2 Fresco

Moja skóra twarzy jest ciężkim partnerem. Partie w strefie T są tłuste do kwadratu - w zasadzie niewiele kosmetyków pomaga. Jeśli znajdę już jakiś wyjątek, najczęściej działanie jest krótkotrwałe, skóra się przyzwyczaja i wraca do stanu wyjścia. Kiedyś Double Wear był moim lekiem na całe skórne zło, kupując go ponownie po tylu latach przerwy liczyłam na wspaniałe rezultaty...Mocno się przeliczyłam.



Kilka słów od producenta

Optymalnie pielęgnuje, pozostawia przyjemne uczucie na skórze i stanowi matowo-jedwabiste wykończenie makijażu. Nie zmienia koloru i nie brudzi ubrań. Double Wear jest makijażem, który pozostaje tam, gdzie powinien zostać. Trwały w każdej sytuacji. Matowo -jedwabiste wykończenie. Siła krycia: średnia do mocnej. Nadaje się do każdego typu skóry. Nie zawiera olejków. Faktor: SPF 10.

Cena: 165 zł za 30 ml (w Douglas)









Moja opinia o produkcie

Jakiś czas temu Double Wear zmieniło kolorystykę podkładów, śmiem jednak twierdzić, że wraz z kolorem zmienił się również ich skład. Pomimo kilku lat przerwy w używaniu podkładu, pamiętam jakie działanie miał wtedy. Ponadto, moja mama używa praktycznie od zawsze DW i również zauważyła, że zawartość butelki z nowym kolorem różni się od starszej wersji...
Podkład nakłada się łatwo, dobrze się blenduje - wkrótce po nałożeniu skóra wygląda fantastycznie...z daleka. Niestety podkład osadza się na niedoskonałościach, podkreśla je, osadza się na jasnych włoskach - wszędzie gdzie tylko się da. Próbowałam nakładać go pędzlem, beauty blenderem czy palcami - efekt zawsze ten sam. Co gorsza z biegiem dnia, efekt się pogarsza. Skóra zaczyna się świecić, a podkład ciemnieje, a z niektórych miejsc się ściera. Do tego dochodzi średnio wygodne opakowanie bez pompki, które nie sprzyja wydajności produktu. Porażka na całej linii. Droga porażka.



23 komentarze:

  1. U mnie sprawuje się bardzo dobrze, używam na większe wyjścia. Na pewno nie zauważyłam ścierania się czy ciemnienia z biegiem dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mi brak pompki nie przeszkadza, bo podkład ładnie spływa z butelki, praktycznie do samego końca.

    Co do zmiany składu - pani w Douglasie poinformowała mnie, że formuła tego podkładu została zmieniona, a kiedy o to samo zapytałam w Sephorze pani spojrzała na mnie kpiącym wzrokiem mówiąc, że nic się absolutnie nie zmieniło... Jednak jak brałam próbkę 1N1 i porównałam ją do starej wersji to zauważyłam różnicę, więc coś chyba musi być na rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku, a tak chciałam go kupić.. ostatnio ciągle się słyszy, że zmieniają składy dobrych kosmetyków i stają się one zupełnie inne w działaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go też dość dawno temu a teraz mam Clarins Skin Ilusion. Mogę polecić. Niezawodny też jest Kanebo. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, rzeczywiście droga porażka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. przeszkadzalby mi glownie brak pompki no i jak dla mnie bylby za ciezki, nie potrzebuje krycia mocnego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Do ELDW można przysposobić pompę do podkładów MAC. Trzeba tylko rureczkę skrócić.

    OdpowiedzUsuń
  8. DW niestety dla mnie kompletnie się nie sprawdza, po pierwsze momentalnie wysusza skórę po drugie jest zbyt widoczny czego wręcz nie cierpię. (nie wiem czy stary czy nowy, testowałam około pół roku temu). Obecnie jedynym podkładem który się u mnie sprawdza jest BeYu (tylko w douglas) choć nie jest on mocno kryjący wada jest brak bardzo jasnych odcieni, na co dzień jednak wystarcza mo BB cream z Olay. Jeśli nie ma jakiś dużych przebarwień na twarzy czy strupków to nie ma sensu używać ciężkich podkładów. na zdjęciu Twoja buzia wygląda tak jakby potrzebowała co najwyżej lekkiego wyrównania kolorytu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze twierdziłam, że podkład to podkład i nie ma co patrzec na firmę.. Sama szukam takich do 30 zł, gdzie wyjątkiem będzie ColorStay jak już go znajdę stacjonarnie, ale w większości nie mogę narzekać. Do firmy Estee Lauder nie mam większego przekonania. Sama stylistyka ich produktów mnie troszkę odpycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za tą cenę to jakieś nieporozumienie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezeli byłabyś zainteresowana jego sprzedażą daj mi znać na baunsujacanuta@op.pl chętnie go kupię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że pompki chociaż nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. DW miałam jakieś dwa lata temu i chyba nigdy nie byłam tak bardzo niezadowolona z podkładu. No, może jeszcze żelowy Match Perfection Rimmel był dla mnie równie koszmarny. Pomijając fakt, że najjaśniejszy odcień był dla mnie ewidentnie za ciemny, to jeszcze wyglądał na twarzy jak tynk, nawet nałożony w maleńkiej ilości. Zupełnie nie dla mnie.

    Czytałam parę opinii, że oprócz kolorów faktycznie coś musiało zmienić się w składzie, bo podkład zachowuje się inaczej (ja miałam tę starą wersję, swoją drogą).

    Do DW idealnie pasują pompki z MACa, można solo kupić pompkę do podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  14. no i polepszyli... ja mam podobną cerę, strasznie się błyszczę w strefie T. Kiedyś pomagał mi revlon color stay, ale od kiedy go ulepszyli - nie nadaje się do niczego. Nie kryje, nie matuje.. nie ten sam podkład. Teraz ciągle szukam ideału, ale już tyle wypróbowałam, że tracę nadzieje, że takowy znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię go, ale jest zdecydowanie za ciężki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam kiedyś próbkę i mnie nie zachwyciła :(

    OdpowiedzUsuń
  17. miałam go w rączkach na beztłówce nawet, ufff

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurczę nie straszcie :o póki co mam starą wersje DW i uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam 2N2 - jaki to teraz jest odcień ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello there! I could have sworn I've been to this website before but after reading through some of the post I realized it's new to me.
    Anyhow, I'm definitely delighted I found it and I'll be book-marking and
    checking back often!

    my site ... sites marchands

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello there, I do believe your web site might be
    having browser compatibility problems. When I take a look at your
    site in Safari, it looks fine but when opening in I.

    E., it has some overlapping issues. I merely wanted to give
    you a quick heads up! Apart from that, fantastic site!


    Here is my weblog; fotografos

    OdpowiedzUsuń