2013/03/02

Nowy wygląd bloga

Jak widzicie blog przeszedł małą transformację :) Zmiana szablonu chodziła za mną już od jakiegoś czasu, a że ostatni tydzień spędziłam w domu na L4...


Mam nadzieję, że podoba Wam się magazynowy layout bloga. Według mnie jest bardziej przejrzysty i czytelny. Wyrzuciłam z bloga kilka zbędnych gadżetów. Pozbyłam się zupełnie widgetów relamowych - nie powrócą już na bloga. Ma być czysto i schludnie, nie jak w ruskim cyrku :) 

Przede mną jeszcze trochę pracy. Myślę nad zmianą czcionki, muszę ujednolicić tagi w opublikowanych postach oraz jakimś sposobem dodać "Czytaj dalej" w podglądzie postów.
Mam do Was również prośbę - jeśli w czasie przeglądania bloga natraficie na jakiś błąd, dajcie mi znać. Ma być idealnie!

Jak się podoba ;> ? 

14 komentarzy:

  1. Lubie takie minimalistyczne klimaty, sama zaczęłam od takiego i się okazało, że nie mogę dodać odpowiedzi na komentarze i cały szablon się posypał. Mam nadzieję, że ten co mam chociaż trochę dobrze wygląda, chociaż do Twojej klasycznej francji-elegancji to mu jednak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny wystrój:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Transformacja jak najbardziej na plus. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba, już wczoraj zwróciłam uwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba, bardzo nowoczesny :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo mi się podoba! ja dopiero co też nieco pozmieniałam, ale mimo wszytsko strasznie mnie kusi ten "kafelkowy" wygląd... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BArdzo mi się podoba, wolę takie klimaty od pastelowych:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie, prosto i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zmiany bardzo na plus- im mniej tym lepiej czyli minimalizm górą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. poprzedni mi się podobał, do tego się przyzwyczaję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie jest! jeśli zrobiłaś to sama, to zdolniacha z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń