2013/03/20

Guerlain Kiss Kiss Gloss

Jakiś czas temu prezentowałam Wam błyszczyk Guerlain, który upolowałam na aukcji internetowej za śmiesznie niską cenę. Przybywam do Was z recenzją i swatchami tego cudeńka.

Kiss Kiss Gloss w odcieniu Poppy Star to pięknie roziskrzona milionem drobinek makowa czerwień. Kolor, na który nigdy bym się nie skusiła, gdyby nie okazyjna aukcja. Błyszcząca i mokra czerwień na ustach jednak zupełnie podbiła moje serce i nieśmiałymi krokami wprowadzam ją do mojego codziennego makijażu.








Czas na konkrety. Błyszczyk zamknięty jest w solidnym, luksusowym opakowaniu jak na Guerlain przystało. Sam produkt jest gęsty i dość kleisty - dobrze nakłada się na usta, nie rozlewa się poza ich kontur. Nie do końca jestem jednak zadowolona z aplikatora - krótkiego pędzelka, który zazwyczaj jest wręcz nadmiernie obklejony błyszczykiem.

Błyszczyk cudownie pachnie...malinową mambą - takie jest moje pierwsze skojarzenie. Na ustach trzyma się przyzwoicie długo, jednak przy tak mocnym kolorze należy uważać, by estetycznie prezentował się cały czas na ustach (tzn. by kolor nie wędrował i nie zbijał się w bardziej napigmentowane miejsca - mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi:)).

Sam efekt jest bardzo ładny - błyszczyk daje bardzo mocny, mokry efekt, a drobinki pięknie rozświetlają usta. Co prawda, do moich ukochanych Chanelków produktowi Guerlain jest daleko, ale i tak jestem zadowolona z tego produktu.




16 komentarzy:

  1. wygląda przepięknie. Nie kuś proszę, mój portfel stara się przytyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za takimi złotymi refleksami w błyszczykach ale kolor bazowy jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor i piękny efekt na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie wolę te błyszczyki bez drobinek, jednak na zdjęciach wygląda świetnie!
    Podoba mi się opakowanie, więc jakby był za tą "śmiesznie niską cenę" gdzieś, to może i bym chciała popróbować i się przekonać do drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest faktycznie cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny kolor i te iskierki:P Przez chwilę myslalam,że to Twój pierścień i zegarek widnieje w tle:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Używam śliczny kolor

    Mam nadzieję, że nie będziesz chamska jak inne bloggerki tylko skomentujesz mojego bloga:
    http://exclaimhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor jest wyjątkowo piękny, a zapach tych błyszczyków uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi kolorkami, ja preferuje cieliste.
    bardzo podoba mi się blog

    zaobserwuję :) licze na rewanzyk i na wymiany opini

    carolliness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie za dużo drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda, chociaż w regularnej cenie ja się pewnie nie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda całkiem fajnie ;]

    OdpowiedzUsuń