2013/03/24

Wielka wyprzedaż


Kosmetyczny kuferek rozrósł się do niebotycznych rozmiarów, czas więc zwolnić trochę miejsca i odsprzedać część kosmetyków :)

Zapraszam na wyprzedaż. Kwoty podane przy kosmetykach są oczywiście umowne - jest możliwość negocjacji. Do kosztów kosmetyków proszę doliczyć przesyłkę - 6 zł.

Rezerwacje, zapytania - cforcraving@gazeta.pl



Essence Vampire's Love (Hunt me if you can - użyty 3 razy) - 5 zł

Essence Vampire's Love (Gold Old Buffy - użyty 3 razy) - 5 zł
Essie Fifth Avenue (użyty 5 razy) - 10 zł (REZERWACJA)

Joko Find Your Color Camellia Rose (użyty 2 razy)- 5 zł


Catrice Pure Chrome (użyty 3-4 razy) - 5 zł
Hean Colour Celebration 284 (zużycie znikome) - 5 zł
Hean Stay On 508 (użyty 2-3 razy) - 5 zł


Golden Rose Candy Pink Blush (zużycie znikome) - 7 zł
KIKO 03 Origami Deep Rose Bronze (użyta z 5-6 razy) - 25 zł


Jemma Kidd Róż Powder Blush Duo (Desert Sand/Plum - zostało ok.90%) - 25 zł
Jemma Kidd Eye Wardrobe 07 Metallica (użyte raz, brak aplikatora) - 30 zł



Kiko Shiny Pearl nr 190 (zostało ok.80%) - 10 zł
Kiko Super Gloss 112 (zostało ok.90%) - 10 zł
Kiko Light Core Lipgloss (zostało ok.90%) - 10 zł



Manhattan Soft Mat LipCream 56K (uzyta 2-3 razy) - 5 zł REZERWACJA
Hean City Fashion 165 Hipnotic Rose - 5 zł
Barry M 121 (użyta z 5 razy) - 7 zł



Calvin Klein Creme Lipstick Mesmerize (użyta 3-4 razy) - 20 zł



Hean City Fashion 157 Paprika - 5 zł



Elizabeth Arden 04 Vintage Red (użyta 2 razy) - 20 zł



Shiseido Perfect Rouge (PK307 - użyta 3-4 razy) - 45 zł REZERWACJA

9 komentarzy:

  1. Chętnie kupię lakier Essie , wysłałam już @

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że Essie zarezerwowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie ten clinique 05 :>

    OdpowiedzUsuń
  4. może na coś się szkuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystałabym, ale ja już mam nadmiar swoich kosmetyków że hohoj.. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziś dostałam przesyłkę od Ciebie - dziękuję:) lakier ma świetny kolor, a niespodzianka sprawiła mi dodatkową radość:))) thnx a lot.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga: http://www.iniestka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń