2013/03/19

Instagram

Poniżej kilka wybranych zdjęć z Instragramu - tak wyglądały moje ostatnie 2 tygodnie, wtedy kiedy nie byłam w pracy :) Powiem szczerze, że jak nie byłam fanką Instagrama to teraz nieźle mnie wciągneło ;> Przygotujcie się na więcej takich 'luźnych' postów ;) 

Kwiatek na poprawę humoru :) 

...a PZU postanowiło mnie odstresować.

Wiosna!

W kinie na "Miłość"

Królicza dumna mina. Siata z Mango wiele tłumaczy.

W 'Byfyju' na Nikiszowcu.

True!

Jeden z wczesnowiosennych spacerów.

Cupcaki! <3 td="">

Pepin grzeje się przy kaloryferze.

To te nauszniki, które kupiłam w zeszłe lato ;p 

10 komentarzy:

  1. Jak miałam Instagram przez pierwsze 3 dni to mi się podobał, teraz uważam że ten program służy wyłącznie do psucia zdjęć poprzez nakładanie dziwnych filtrów

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :) Uwielbiam takie posty! Psiak jest mega! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ach ten instagram;) bawię się nim od dwóch tygodni i coraz bardziej mnie wciąga

    OdpowiedzUsuń
  4. PZU jakie zapobiegliwe... Już do nich dotarło, że po każdej u nich wizycie człowiek potrzebuje odstresaczy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak Ci się "Miłość' spodobała? Widziałam ten film na maratonie i wg mnie był naprawdę dobry, ale bardzo poruszający.

    I co tam w Mango zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń