2013/03/05

Nowa marka w Polsce: Diego Dalla Palma

Kim jest Diego Dalla Palma ? Sławny wizażystą z Włoch, który stworzył swoją markę kosmetyków. Do tej pory kosmetyki były dostępne dla nas tylko drogą online - w tym roku według Wizaż.pl mają wejść na rynek polski. Przeglądając sklep internetowy marki, muszę przyznać, że propozycja marki wygląda kusząco! Zniechęca tylko dość droga przesyłka (17 euro), dlatego tym chętniej zobaczę te kosmetyki stacjonarnie. Niestety nie znalazłam informacji w jakich drogeriach i perfumeriach DDP będzie miało swoje firmowe stoiska.


kosmetyki diego dalla palma
Jeśli chodzi o ceny kształtują się one w przedziale od 98 zł ( za błyszczyk) po 217 zł (za podkład).

Poniżej kilka moich typów ze strony DDP (http://www.diegodallapalma.com/store/).









Znacie tę markę ? Wpadło Wam coś w oczy ? :) 




16 komentarzy:

  1. Pierwsze słyszę o tej marce ;D Ale pomadki mnie kuszą *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. nie dalej jak właśnie wczoraj byłam na spotkaniu dla prasy dotyczącym wprowadzenia tej marki na rynek przez Euro Fragrance - nie wiadomo jeszcze gdzie będą dostępne - w Sephorze czy w Doulasie - ma się okazać w ciągu 3-4 tygodni - na razie trwają rozmowy. Kosmetyki są niesamowite, dotknęłam, pomiziałam i kilka dostałam jako gift. Dzisiaj użyłam podkładu - warty jest każdej ceny - jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. też nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam te produkty z sklepach w Paryżu, ale jakoś nigdy nie byłam zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się elegancki, minimalistyczny design opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłaś wczoraj z nami na prezentacji?

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tez nigdy nie słyszałam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o marce, ale już widzę że chętnie przygarnęłabym jakąś pomadkę albo lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny ten róż i fiolet i te szare też. Ceny jak z kosmosu ale cóż... Może się skuszę o ile przetestuję na sobie. Skóra coraz bardziej wymagająca czyli wrażliwa i takie tam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opakowania przypadły mi do gustu ^^ Ciekawe czy warte będą niemałej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że wprowadzają coś nowego, ale bardziej bym była szczęśliwa gdyby wprowadzili MUA albo Sleeka ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. lakierki <3 i paletka mi się podoba, coś ala benefit haha

    OdpowiedzUsuń