2013/03/06

Tydzień promocji w Hebe

Hebe znowu rozpieszcza nas promocjami. Począwszy od 7 marca wybrane marki będziemy mogły kupić z 40 % zniżką. 


7 MARZEC - MAX FACTOR
8 MARZEC - REVLON
9 MARZEC - BELL
10 MARZEC - RIMMEL
11 MARZEC - LOREAL
12 MARZEC - ASTOR
13 MARZEC - MAYBELLINE

Ja być może do Hebe wybiorę się jutro, by kupić maskarę 2000calorie Max Factor. Bardzo chciałabym zaglądnąć do drogerii w piątek, by napaść na szafę Revlon, ale niestety chyba nie będę miała na to czasu.

Czy Wasze portfele też już drżą na widok promocji w Hebe ;> ? 

11 komentarzy:

  1. szkoda, że u mnie nie ma Hebe:(

    OdpowiedzUsuń
  2. na Revlon i Loreal to się skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  3. Może wybiorę się w piątek :) Ciągle myślę, czy chcę tą kredkę Just Bitten :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam nigdzie tej drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. i akurat promocje zaczynają się, jak wyjeżdżam z miasta, w którym jest hebe ;) ale może to i lepiej dla mojego portfela :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jej nie ma. Ale może to i lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  7. o kurde, lip tinty z bella będą za jakieś za 6 zł, , apokaliptyki z Rimmela za mniej niż 15. ale śmiesznie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja idę po masełko Revlona :) Z innych firm może też na coś się skuszę, np. apocalips Rimmela ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja włąsnie oczekuje karty z Hebe.I napewno skorzystam z promocji:)
    http://zwariowana25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ηello! This is my 1st comment here sο I just wаntеd to give a quiсk shout out and tell yοu I genuinely еnjοy
    reading your artіclеs. Can you suggest any other
    blogs/wеbsites/forums that coνer the sаme topіcs?
    Thanks!

    Mу site fast way to lose belly fat

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jutro lecę na maybelline ;)

    OdpowiedzUsuń