2013/03/27

Gliwice - Hebe otwarcie

Wyobraźcie sobie miejsce, gdzie Klientka jest królową, a wykwalifikowany personal czeka tuż za rogiem, by pomóc i doradzić. Miejsce, gdzie konsultantka zamiast promować drogie produkty, zaproponuje tańsze czy nawet domowe rozwiązanie. Dodajmy do tego bogaty asortyment, ciekawe marki i niskie ceny. Co otrzymamy ? Filozofię drogerii Hebe.

Miałam przyjemność uczestniczyć w zeszłym tygodniu w otwarciu nowej drogerii w Gliwicach, gdzie Paulina (kierownik chorzowskiego Hebe) i Wiola (przedstawicielka agencji marketingowej) oprowadziły mnie po całej drogerii półka po półce, produkt po produkcie. Wrażenia ? No cóż, będę  w Hebe częstszym gościem ;)




Pan DJ przypominał o czyhających tuż za regałem promocjach :)

A było w czym wybierać!





Bieżące promocje można śledzić na stronie Hebe.


W Hebe znajdziemy zapachy zarówno marek popularnych, jak i selektywnych. Dla każdego coś miłego ;) 



Najjaśniejszy punkt gliwickiej Hebe - cudowna wyspa L'oreala <3 p="">

Mnóstwo kolorówki od Gosha, przez Revlon i Rimmel, po Bell i Essence.


Zmęczone po zakupach, możemy w Hebe podnieść sobie poziom cukru :)


Kącik męski w różowym świecie Hebe ;) 


To co przykuło moją uwagę to obecność marek fryzjerskich takich jak L'oreal czy Joico, których na próżno szukać np. w konkurencyjnym Rossmanie.


Maseczkowe królestwo!


Szafa Essie, a w niej pełna kolekcja Stylenomics.


To tylko wycinek tego, co Hebe może nam zaoferować. Już wkrótce większość z Was będzie mogła się o tym przekonać. Marka planuje prawdziwą ekspansję w polskich miastach.

Niestety harmonogram otwarć nie może być podany do wiadomości publicznej. Mogę jednak Was zapewnić, że mieszkanki większości miast będą wkrótce usatysfakcjonowane ;) 

Jeśli chodzi natomiast o marki na wyłączność...Tylko w Hebe znajdziecie:
  • Lee Stafford
  • Purederm
  • Misslyn
  • Girls Best Friend
  • Seri (w 2013)
  • Jeanne Arthes
  • Beauty Lab
  • Farby do włosów Revlon
  • Joanna Professional (Hair Care)
  • Farcom

Jedna z Was pytała również o możliwość rozwoju w Hebe. Nadmienię, że każda z zatrudnionych osób przechodzi kurs kosmetologii plus dodatkowo kurs związany bezpośrednio z działem, na którym pracuje (np. z zapachów czy dermokosmetyki). Wszelkie informacje dotyczące kariery i ofert pracy znaleźć można na stronie – www.karierawjm.pl. Zaś program praktyk letnich dla studentów znajdują się na stronie poniżej:
http://www.pracuj.pl/praca/owocne-wakacje-program-praktyk-letnich-warszawa,oferta,2851614

W Hebe często mają miejsce różne wydarzenia np. dermokonsultacje. Ich harmonogram możecie śledzić na stronie Hebe http://www.drogeriahebe.pl/.

Zapraszamy do Hebe :)

32 komentarze:

  1. już to dzisiaj pisałam ale się powtórzę, Hebe to dla mnie rajska kraina :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że w mojej okolicy w końcu doczekam sie Hebe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Asortyment drogerii mnie powala, nie mogę się doczekać, aż Hebe zawita do Krakowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hebe to zdecydowanie najlepsza sieć drogerii w PL.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ehh... jak ja bym chciała tego tołpowego micela z promocji!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że Hebe zawita do Krakowa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pracuj.pl znalazłam ogłoszenie o pracy w Hebe w Krakowie, więc myślę, że już niedługo!:-)

      Usuń
  7. Zazdroszczę! Też bym chciała żeby u mnie otworzyli Hebe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzy mi się Hebe w Gdańsku... Mam nadzieję, że i tutaj się kiedyś ten sklep pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga wczoraj zaliczyła otwarcie Łódzkiego Hebe Też jest zachwycona, ja niestety musiałam przesmarkać tą okazję w domu;/

    OdpowiedzUsuń
  10. W Lublinie jeszcze niestety nie ma :( Może się doczekam? A najbardziej rozbroiła mnie strefa męska - 2 regały :PPP

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wreszcie wybrać do Hebe, otwartej niedawno w moim mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A w moim mieście jest i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. brzmi i wygląda cudnie,czekam na otwarcie w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ma powstać jakaś nowa drogeria, a ze w okolicy jest już Natura ( praktycznie 5 kroków od nowo budowanego parku handlowego) to ją wykluczam, a 6 Rossmann nie jest nikomu do szczęścia potrzebny szczególnie w małym mieście (niecałe 100 tys. mieszkańców). Mam nadzieję, że będzie to właśnie HEBE. ^.^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bardzo polubiłam Hebe i do rosmanna wchodzę tylko po ichniejszą markę a tak to tylko i wyłacznie Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja się ciesze, że w końcu otwierają i w moim mieście ją :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaka szkoda, że w moim mieście nie ma tej drogerii. Jaka szkoda...;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hebe to chyba teraz najlepsza drogeria. mają świetne promocje i zawsze pełne szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A może tak Hebe w Zielonej Górze? :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło czytać :) Zapraszamy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wstyd, że nie ma jeszcze Hebe w Krakowie :) mam nadzieję, że nadrobią to!

    OdpowiedzUsuń
  22. W Zabrzu mi tez otwieraja wkrotce Hebe wiec na pewno zawitam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Byłam dzisiaj:) Moje oczka świeciły się jak małym dzieciom jak widziałam wszystkie kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie Hebe jest od kilku miesięcy, więc też świeżutkie i baaardzo lubię ^^ Przede wszystkim właśnie za przemiły personel, ale i ogromny asortyment.

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie to wygląda. Mam nadzieję, że w końcu pojawi się w moich okolicach. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie też niedawno było otwarcie Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę Ci tego HEBE,w Rzeszowie niestety nie mamy tej drogerii i nie zapowiada się żeby była :-/

    OdpowiedzUsuń
  28. Na otwarciu nie mogłam być, bo musiałam być w pracy. Ale niedługo się tam wybieram... Chociaż miałam oszczędzać ;P

    OdpowiedzUsuń