2012/07/30

Miyo Mini Drops - Papaya Dream (51)

Te maleństwo przygarnęłam w trakcie mojej ostatniej wizyty w Superpharm :) Argument ? Takiego jeszcze nie mam. I chyba miałam rację. Papaya Dream to rozbielona łososiowa brzoskwinia (cóż z mix smaków ;)) Bardzo ładny i letni kolor. Jest to mój pierwszy lakier z Miyo i pewnie nie ostatni.



Malowanie jest bajecznie proste - pędzelek jest wygodny, choć maleńka buteleczka, a co za tym idzie i malutki trzonek pędzelka wymaga przyzwyczajenia. Kolor 51 to coś pomiędzy kremem, a żelkiem. Przy 2 warstwach lakieru wciąż było widać płytkę paznokcia, natomiast 4 warstwy dały już krycia zadowalające. Nie wiem jak przedstawia się sprawa krycia u innych przedstawicieli gatunku Miyo Mini Drops.
Pomijając tą nie dogodność, kolor wynagradza nam wszystko. Już dawno żaden lakier nie podbił tak mojego serca jak Papaya Dream :) Dziś mam go na paznokciach 2 dzień i trzyma się dzielnie, a wewnątrz już pojawia się ochota na więcej "miniaków".

W promocji w Superpharm lakier kosztował 4,49 zł.

Zdjęcie z lampą




29 komentarzy:

  1. o tak:) świetny letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go mam, kolor od razu podbił moje serducho!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm mam nieco mieszane uczucia z jednej strony jest śliczny z drugiej taki trochę nijaki

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny, musze koniecznie przejsc sie do sp, do tej pory wszystkie brzoskwiniowopodobne na panokciach zaczynały sie robic podejrzanie noeonowe;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny :) Może skuszę się na ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam lakier z tej firmy poraz pierwszy tylko inny kolorek i bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny, nie taki neon:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor, jednak cztery warstwy to zdecydowanie nie na moje nerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny kolor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor rzeczywiście śliczny. Ja jednak nie mogę zastosować argumentu "takiego jeszcze nie mam"- samą siebie okłamać się niestety nie da :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, ale nie kupię, 4 warstwy to nie na moją cierpliwość ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor faktycznie piękny! ale ja tak nie lubię dwuwarstwowców :P
    mam jakieś Miyo lakiery z ostatnich wojazy w PL, musze w końcu sprawdzić co to za cudaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor piękny :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. I loved as much as you'll receive carried out right here. The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish. nonetheless, you command get got an shakiness over that you wish be delivering the following. unwell unquestionably come more formerly again as exactly the same nearly very often inside case you shield this hike.
    Also visit my web-site ... cool articles about animals

    OdpowiedzUsuń