2012/08/18

Lana del Rey dla H&M

Twarzą jesiennej (i podobno także zimowej) kolekcji sieciówki H&M została Lana del Rey (i jej usta). Zarówno piosenkarka jak i ciuchy najnowszej kolekcji prezentują się świetnie. Ciekawe czy jakościowo te drugie dorównają muzyce tej pierwszej :) ? Odpowiedź na to pytanie niestety chyba znam, jednakże trzeba przyznać że Lana i H&M tworzą całkiem zgraną parę również pod względem marketingowym...

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

I ciuchy z kolekcji:

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M
Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M

Lana Del Rey dla H&M


Moje typy ? Angorowy różowy sweterek, cekinowa spódnica i a la skórzane spodnie ;)
Wszystkie zdjęcia pochodzą z groszki.pl


21 komentarzy:

  1. Ta kolekcja jakoś nie robi na mnie dużego wrażenia, za to włosy Lany (bez względu na to ile tam sztucznych) są cudowne! I sama sesja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobaja 2 bluzeczki:)A Angorowy sweterek chyba gryzie brrr

    OdpowiedzUsuń
  3. super jest ta kampania, Lana jest niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. Miętowy sweterek przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta kolekcja, moje typy: miętowy sweterek, szara sukienka, szara kurtka i biała bluzka z baskinką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladne ma ta dziewczyna wlosy, ciekawe czy sa prawdziwe :)

    u mnie nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają wszystkie swetry. Lana pięknie śpiewa na płycie, ale jej występów na żywo nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sweterki z tej kolekcji są bardzo ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę przyznać, że podoba mi się ta kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolekcja niekoniecznie w moim stylu, jednak z chęcią pooglądałam zdjęcia promujące ją. Uwielbiam sesje dla H&M- wszystkie są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie wygląda na pierwszym zdjęciu;)
    a kolekcja zapowiada się świetnie;0 już nie mogę się doczekać swetrów;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Lanę... :) kolekcja też zapowiada się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. O ile kolekcja sama w sobie się broni i wygląda nieźle, to na przerysowaną twarz Lany nie jestem w stanie patrzeć :/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kolekcja, ale pewnie ceny będą mocno wygórowane

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi sie podoba, szczególnie rurki i żakiet :) Ale znając życie nie kupię, zawsze żal mi kasy na te kolekcje...

    OdpowiedzUsuń
  16. Mimo tego, że cała ona to produkt sztucznie wypromowany i stoi za nią sztab stylistów to... uwielbiam całą jej płytę. Poza tym jej włosy są cudowne ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń