2012/08/13

Makijażowe inspiracje: Fall Roberto Cavalli 2012

Dziś przede mną nieco trudniejsze zadanie niż ostatnio. Smoky eyes gości na naszych oczach nieprzerwanie od kilku sezonów. W tym roku makijażyści proponują łączenie wielu kolorów w "przydymionym oku" jak np. u Magdy Frąckowiak w makijażu z pokazu Roberto Cavalliego. Trend ten niesłychanie mi się podoba - w końcu coś nowego, bo ileż można oglądać "nowe" wersje nieśmiertelnych kresek ;p Smoky eyes są makijażem równie efektownym, co pracochłonnym i wymagającym cierpliwości - w końcu bardzo łatwo przesadzić i wyglądać jak panda ;)

Dzisiejsza inspiracja:

Poniżej moja interpretacja trendu. Jak widać nie wyciągał tak mocno fioletu ponad wewnętrzny kącik oka - po prostu przy moim kształcie oczu wyglądało to mało estetycznie. Delikatniej zaznaczyłam dolną powiekę - mam tendencję do cieni pod oczami, a tak mocny makijaż dolnej powieki tylko by to podkreślił. Czarną kredkę zamieniłam na zielony eyeliner, który podkreślił niebieską barwę tęczówki. Złoto w wewnętrznym kąciku dodatkowo podbiło kolor oczu ;)




I zdjęcia całego make-upu ;)



Zdjęcia wyszły trochę jaśniejsze niż makijaż jest w rzeczywistości :) Muszę popracować w domu nad światłem. A tak z ciekawości - o jakiej porze/ przy jakim świetle Wy najcześciej fotografujecie makijaż ? :) 

12 komentarzy:

  1. pięknie odwzorowany makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz w takiej kolorowej wersji smoky!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszło, pasuje Ci taki makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. podobają mi się kolory i pięknie podkreślają Twoją tęczówkę, ale nie lubię makijaży z pokazów, bo są niedokładne i na oku też widać dużo takich "plamek" ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście nie pasuje mi ten żółty w kącikach oczu, ale reszta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy makijaż :)) Podoba mi sie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wyglądasz w związanych włosach...:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z daleka bardzo ładnie się prezentuje. Co do zdjęć ja robię je pomiędzy 12-15 na balkonie, a jeżeli robię w nocy to przy świetlówce dającej zimne światlo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hеy! Thіѕ is my first viѕit to your blog!
    We are a collection οf volunteers and stаrting a new project
    in a community in thе same nichе. Υour blog provided us beneficial informаtion to work on.
    Үou haѵe ԁonе a marvеllοus job!
    My page guysneedme.com

    OdpowiedzUsuń