2012/08/08

Nowości w szafie ;)

Wyprzedaże niedawno weszły w ostatnią fazę i to własnie teraz można znaleźć najlepsze okazje :) Przyznam szczerze, że w tym sezonie 'sale' mnie rozczarowały. Wystarczy, że wspomnę iż nie kupiłam NICZEGO w Zarze. Właściwie ograniczyłam się wyłącznie do kilku basiców w Mango. Czekam teraz za pewne na ostatnie wyprzedażowe zamówienie z Stradivariusa. Oto co zamówiłam :)


Żakiet, ze 189 zł na 79 zł


Buty, z 99 zł na 59 zł :) 

Dzięki mojej mamie mogłam również spełnić moje małe butowe marzenie... Melissy :)

Wybrałam model Patchouli w kolorze nude ;) 


Już nie mogę się doczekać, aż je założę !

14 komentarzy:

  1. Ja wlasciwie nic fajnego w tym roku nie upolowalam i to mnie boli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie również tego roczne wyprzedaże nie zadowoliły,coś tam kupiłąm ale szału nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ehhhh też chciałam coś sobie kupić a tu bez pieniędzy jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Meliski boskie! Zakładaj je szybko i zdjęcia poproszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam na moje ostanie wyprzedażowe zamówienie ze stradivariusa.
    a melisy są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też ostatnio skusiłam się na żakiet w chanelkowym typie. Kusił mnie biały z Mango, jednak ostatecznie wybrałam granatowy z Bershki. I z niecierpliwością czekam na zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chce taki zakiet <3

    pozdrawiam :*

    http://kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super nabytki, zarówno żakiet, jak i obydwie pary butów bardzo mi się podbają. Ale żakiet chyba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. melissy są cudowne, też chce takie... A co do wyprzedaży to ja jestem całkiem zadowolona w tym roku, szału nie ma ale kilka rzeczy upolowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba nic w tym roku nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń