2012/08/17

Wakacyjny outfit ;)

Już dawno nie pokazywałam na blogu outfitu - więc oto i on. Wymówka ta sama co zawsze - przez większość dni siedzę w dresie tudzież czmycham ukradkiem do mamy w jeansach i t-shircie. Do prawdy nic ciekawego. Takie ostatnie podrygi luzu zanim pójdę do pracy, a to chyba zbliża się nieubłaganie (choć jakaś ambitniejsza  część mnie nie może się tego doczekać ;)) 







Sorry za twarz w stylu liska chytruska, ale słońce świeciło niemiłosiernie ;)

Co mam na sobie:
marynarka - H&M 
koszulka - Zara
spodnie - Bershka + domestos + nożyczki
buty - Melissa
torebka - Tory Burch

31 komentarzy:

  1. Nie przepadam za takimi spodniami, ale całość wygląda bardzo ładnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie:) buty bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o jak fajnie, że outfit się pojawił, uwielbiam twoje zestawy, ten jest świetny, marynarka bardzo mi się podoba i torebka na żywo jeszcze ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw;) jeansy są mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie mi tutaj nie pasują, ale marynarka ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. mina chytruska jest dobra! a cały strój fajnie się ze sobą komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem fanką postrzępionych spodni ale tu wygląają bardzo fajnie. No i torba i buty- mega! I tak mi się podobały a na zdj na żywo ( chyba wyszedł mi niechcący oksymoron;-)) prezentują się jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie i marynarka mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i jak się "sprawuje" torba? też mam kilka swoich torebkowych, górnopółkowych ulubieńców, może kiedyś któryś z nich zagości na mym ramieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. spodnie choć robione znaną metodą to wyglądają bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw super, chociaż chyba wolałabym mniej porwane portki :)) jakoś nie potrafię się w takich odnaleźć. Ale całość mimo wszystko super!

    OdpowiedzUsuń
  12. ale ja uwielbiam Twoje zestawy! Wszystko tutaj wygląda genialnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko w jednym - Meliski i nowa torebka :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. torebka nieziemska;P ale marynarka też bardzo mi się podoba:) cały zestaw na 6+

    OdpowiedzUsuń
  15. delikatnie i z klasą. plus za Melissy :) mam ten sam model w kolorze granatowym z czerwonym paskiem. jestem bardzo z nich zadowolona, bo wygoda chodzenia w nich jest nie do opisania :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie mogę wcisnąć: I like it?

    Torebka fajnie się prezentuje, Melissy to jedno z moich marzeń, a jeansy są idealne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torebka jest przepiękna! :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty i marynarka są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przepadam za takimi spodniami, ale marynarka i buty mi sie spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  20. buty piękne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń