2012/08/07

Rocznicowy prezent

Wczoraj był dzień niebylejaki - nasza pierwsza rocznica ślubu :) Tomek swój rocznicowy prezent dostał trochę wcześniej - w czasie wakacji zafundowałam mu przejazd skuterem wodnym - ja natomiast mogłam cieszyć się prezentem skrojonym na miarę ;> Moje kosmetyki dostały przestronny różowy apartament, w którym szminki, cienie i inne babskie gadżety mogą mieć swój osobny pokój :D Jestem w siódmym niebie - załadowałam już do kufra wszystko, a w nim nadal jest miejsce :D








Prezent trafiony w 100 % :D

38 komentarzy:

  1. Ja kolorowek mam malo, wiecej balsamow, kremow, peelingow itp. Wiec taki kuferek by mi sie nie przydal :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam taki malutki kuferek, też różowy, ale go nie używam hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten kuferek. No i mąż jaki pomysłowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mieszkanko dla kosmetyków ;))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny prezent :) Zawsze mi się taki marzył, nie różowy ale stalowy :) Nie ma co prezent trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie taki kuferek to zbędny gadżet, ale super że tobie się podoba i będzie ci służył. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to ja wolę coś bardziej dostępnego, jaki on wielki :)))) najlepszego na kolejny roczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ale masz boski nagłówek - dość, że trendy, bo w pastelowych kolorach to jeszcze prosty, czyli taki jaki podoba mi się najbardziej. :)
    Wow, piękny prezent dostałaś od Męża, apartament pierwsza klasa! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny domek dla kosmetyków. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ile kosmetykow :)
    pozdrawiam

    http://kawkas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapomniałam z wrażenia, sierota jedna. ;) Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych szczęśliwych. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny, mam różowy w kropki uwielbiam go:) dużo miejsca ma w sobie,a tak mało zajmuje na półce

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne "mieszkanko", wygląda na solidne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten prezent, życzę Wam wytrwałości i cierpliwości w dalszym wspólnym życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, piękny! Pojemny, praktyczny i jeszcze cieszy oko cudnym różowym kolorkiem (tak, blachara ze mnie, ale lubię róż :P).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny kuferek, mąż się postarał :) A od siebie życzę udanych kolejnych lat małżeństwa! Bardzo szczerze i prosto z serca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja swój kufer dostałam na świeta b.n :) genialny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. prześliczny! marzę o takim!

    OdpowiedzUsuń
  19. na wyprawy do klientów jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej! świetny pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń