2012/08/20

Makijażowe inspiracje: A/W 2012 Jason Wu

Dziś kolejna wariacja na temat smoky eyes (mam słabość), tym razem w wykonaniu Jasona Wu. Stalowe chłodne odcienie świetnie podkreślają niebieską tęczówkę - chyba muszę częściej używać tego typu kolorów ;) Jako ciekawostkę podam fakt, że niniejszy makijaż został wykonany przez speców z MAC ;)

Jason Wu Fall 2012 runway beauty
Zobaczcie co zmalowałam :) 

Próbowałam zrobić modelkową minę ;) Wyszła twarz nieskalana myślą :P


Kosmetyki, których użyłam:


Misha BB Perfect Cover
Sephora Sun Disk odcień Medium
Douglas Absolute Lips (klik)
Sleek Oh So Special odcień Glitz
MUA Dusk till Dawn
+
zapomniałam na zdjęciu umieścić:
Clinique High Impact Extreme
Sephora Crayon Yeux Ciemno Szara


14 komentarzy:

  1. Bardzo pasują Ci takie kolory na powiekach! I przyznam, że naprawdę super wyszła Ci ta inspiracja. Rozbroiło mnie stwierdzenie "twarz nieskalana myślą" xD

    OdpowiedzUsuń
  2. w Twojej wersji podoba mi się bardziej. a mina faktycznie zabójcza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Muszę też popróbować taki zrobić. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sleeczki:) Bardzo naturalnie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie Ci w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż ładny, ale twarz powala hahaha xD

    OdpowiedzUsuń
  7. twarz nieskalana myślą :D haha
    piękne oczko.. bez kombinacji, ale ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Woah! Pięknie Ci wyszło, bajeczne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Bardzo mi sie podoba i rzeczywiscie łądnie współgra z kolorem oczu. Śniłaś mi się dzisiaj- miałaś swoją pracownię w takim fajnym starym okrąglaku na rynku jakiegoś miasta i testowałyśmy peelingi do ust- mialy formę galaretek cukrowych o smaku cytrynowym i ananasowym więc można było po 'uzyciu' je zjeść;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieskalana myślą haha:P
    Wyszło Ci pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba, moja ciocia ma podobne oczy...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie Ci to wyszło :) Podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń