2012/08/28

Nowy fundusz - założony !

Niedawno rozbiłam fundusz torebkowy, więc czas ustalić sobie nowy cel ;> Całkiem naturalnym celem, pasującym do torebki są...buty. Nie wiem jeszcze w jaki sposób będę zbierała pieniądze na ten cel. Na torebkę uzbierałam pieniądze głównie robiąc wyprzedaże na allegro i wpłacając każde nawet 10 zł na specjalne konto. Z butami może nie być tak łatwo, bo wyprzedawać już nie mam za bardzo czego, a i zbliżające się jesienne i zimowe miesiące są kiepskie na oszczędzanie (jeśli macie gazowe ogrzewanie, wiecie o czym mówię ;)) Coś wymyślę ! :) 

Tak wstępnie na celowniku znajdują się...

Miu Miu  front
Miu Miu, 450 euro

Brian Atwood 

Maniac Brian Atwood (te koniecznie w żywym kolorze!) 440 euro

Christian Louboutin 
Love Me 100 Louboutin 595 euro

Christian Louboutin 
Pigalle 100 Louboutin (te z kolei tylko czarne!) 425 euro

Christian Louboutin 
Decolette 100 Louboutin 425 euro

Jak widać chcę postawić na któryś z klasycznych modeli, bo tylko taki będzie mi służyć przez lata (mam nadzieję). Zbieranie na którąś z par będzie trudne (chyba, że w końcu wygram w lotto!) i mam nadzieję, że nie wymięknę w połowie :D A na jakie buty z wysokiej półki Wy byłybyście w stanie zbierać pieniądze :) ? 

21 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne trudny wybór, ja mogłabym zbierać na Louboutiny, ale póki co umiem bez nich żyć:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam to za świetny pomysł :) Muszę sama wypróbować :) Najpierw postawię sobie jakiś cel ale mniej zaawansowany i będę odkładać grosz do grosza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z takim funduszem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana ja mam w domu WSZYSTKO na prąd! wiec gaz to pikuś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się marzą klasyczne louboutiony .... ech, ale póki co założyłam fundusz aparatowy ... cel cannon 5D mark II lub nikon D 700 ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepsze 1 są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te z kokardką są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miu Miu są najlepsze :) chyba kupię sobie skarbonkę i założę taki fundusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chyba założę taki fundusz, ale... samochodowy :) marzą mi się już własne 4 kółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. może odkładaj drobniaki każdego wieczora? ja tak odkładam 1,2,5 złotówki i całkiem fajną sumę można uzbierać miesięcznie;)
    ja właśnie zbieram na buty ale nie aż takie ekskluzywne bo Lasocki piękne kozaczki za 300zł - mimo iż zimowych mam już 2 pary

    OdpowiedzUsuń
  11. o louboutinach tez swego czasu myslałam ale się okazuje że co bardziej klasyczne modele wypuszczane z primarka też spełniają moje oczekiwania, więc sobie odpuściałm ( w kazdym razie tymczasowo) a mam chwilowo dwa fundusze- mieszkaniowy ( dodatki etc) i aparatowy- ale idzie mi kiepsko;-/

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze są piękne! powodzenia w zbieraniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne wszystkie, ale kształt najbardziej podoba mi się tych Miu Miu :)
    trzymam kciuki za fundusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tak jak BogusiaM wolę wrzucać drobne jakie tylko mi wpadną w rękę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. no dobra to jak już wyciągnęłas ten temat to musze sie pochwalic ze ja wlasnie rozbilam swinke funduszową na Loubou hills i żłożylam zamowienie na Pigalle ;p *over the moon* Ale magistrem pierwsszy raz sie jest tylko raz lol.
    trzymam kciuki bo wiem ile cierpliwości i wzdychania to kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to mnie sie żadne nie podobają :D W ogóle nie jestem fanką szpilek ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagraj w "zdrapki" - większa szansa na wygraną :)

    Ja aktualnie odkładam pieniądze na... wiosenną kurtkę. Obowiązkowo coś ze skórki - na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  18. Christian Louboutin Alta Dama 140 mm w kolorze nude :D Są przepiękne. Moim marzeniem jest założenie ich do sukni ślubnej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi w oko wpadła torebka od Mullbery/DKNY i Michaela Korsa.. :/ ale! obiecałam sobie, że na jedną z nich gzrezcnie będę zbierać swoje fundusze :D Matko boska pieniężna, pomocy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy model byta bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dobry pomysł z takim funduszem.

    OdpowiedzUsuń