2011/07/04

Jak mieszkają moje kosmetyki oraz inne zaległe tagi :)

Jako, że pogoda nie sprzyja zdjęciom outfitów - mój blog stał się bardziej kosmetyczny :) Jest to również dobra pora, by pobawić się w różne akcje wymyślane przez dziewczyny. Ostatnio zostałam otagowana do trzech tego typu zabaw i ten post w całości będzie nim poświęcony :)


Jak mieszkają moje kosmetyki ?

Tag ten otrzymałam od Ninette (http://street0fashion.blogspot.com/) za co serdecznie dziękuję.

Zasady
* Pokaż na zdjęciach jak przechowujesz swoje produkty do pielęgnacji, makijażu, 
lakiery i perfumy - nie ma w tym zakresie żadnych ograniczeń. 
Wprowadź wirtualnie czytelniczki do wszystkich zakamarków, 
w których zamieszkują Twoje kosmetyki - do łazienki, toaletki, a może nawet lodówki.
* Przekaż taga 10 kolejnym blogerkom i napisz kto przekazał go Tobie.
* Poinformuj osobę, która Cię otagowała o Twojej odpowiedzi na ten tag - na przykład 

w komentarzu pod jej najnowszą notką.

A teraz zapraszam do świata moich kosmetyków - tag stał się również czynnikiem przyspieszającym uporządkowanie kosmetyków :) 

Lakiery do paznokci zamieszkują półkę w lodówce pomiędzy nabiałem, a alkoholem. Gdzieś kiedyś wyczytałam, że chłód lodówki dobrze wpływa na konsystencję lakieru i chyba jest to w jakimś stopniu prawda.


Wszystkie kosmetyki, których używam w czasie kąpieli lubię mieć pod ręką - stąd żele pod prysznic, szampony, odżywki czy żele do oczyszczania twarzy zamieszkują pod prysznicem.


Dysponujemy na prawdę miniaturową łazienką i niestety nie mam tyle miejsca na kosmetyki ile bym chciała - wszędzie panuje ścisk...no, ale co ja mogę - w półce mam same "niezbędne" rzeczy ;) Do mnie należy środkowa półka - ale przyznaje się bez bicia czasami podbieram miejsce narzeczonemu, które ze swoim 3 kosmetykami na krzyż nie ma raczej szans w naszym starciu :) 


Kosmetyki kolorowe podzieliłam sobie na dwie partie - te używane codziennie lub po prostu często oraz te, która na jakiś czas popadły w niełaskę. Ta druga kategoria trzymana jest w plastikowym pudełku, natomiast te, które uważam za niezbędne lądują w kosmetyczce.




Najśmieszniejsze miejsca zajmują chyba moje perfumy...Otóż przy przeprowadzce położyłam je na regale w sypialni. Z czasem regał stał się domową biblioteczką, ale flakoniki nie zmieniły miejsca. I tak oto do dzisiaj dumnie prezentują się na tle naszych książek.


To myślę tyle jeśli chodzi o miejsca pobytu moich kosmetyków. 

Zabawę przekazuję dalej do:

Zapraszam do zabawy ;)

Sunshine Award
Tag ten otrzymałam od http://natalka-poleca.blogspot.com/ - dziękuję Natalio!!!


Zasady

1.Podziękować za wyróżnienie.
2.Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3.Wkleić logo wyróżnień.
4.Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5.Zamieścić linki do tych blogów.
6.Powiadomić nominowane osoby. 
7.Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Wiem, że tag ten już krąży od jakiegoś czasu po blogspocie i pewnie większość blogów już została nim otagowana, dlatego nominuję wszystkie blogi, które mam w blogrollu :) 

Co czyni mnie szczęśliwą

1. Mój narzeczony.
2. Czas spędzony z rodziną.
3. Czas spędzony w babskim gronie.
4. Zakupy.
5. Pochwały i docenienie.
6. Wakacje i czas, kiedy mogę poleniuchować.
7. Każdy nowy obserwator i czytelnik bloga.
8. Zbliżający się wielkimi krokami ślub.
9. Czekolada i słodycze.
10. Gotowanie i pieczenie :)

Your blog is super Award



Te przemiłe wyróżnienie otrzymałam od właścicielki bloga http://making-myself-beauty.blogspot.com

Dziękuję ;) 


Ja chciałabym wyróżnić następujące blogi:
1. http://za-wysoko.blogspot.com/ - za świetne recenzje kosmetyków, przejrzystość bloga oraz systematyczność i wytrwałość w jego prowadzeniu.
2. http://bezukowa.blogspot.com/ - nikt nie pisze i nie drwi tak jak Bzu. Gwarantowana poprawa nastroju po przeczytaniu notki :)
3. http://adamantwanderer.blogspot.com/ - pewnie znacie tego bloga :) podróże małe i duże Ulki. Uwielbiam!
4. http://atqabeauty.blogspot.com - świetne recenzje, mnóstwo przetestowanych produktów. Koniecznie zajrzyjcie.
5. http://kosme-tiki.blogspot.com - kopalnia wiedzy na tematy kosmetyczne, podziwiam za systematyczność. Klasa sama w sobie :) 


11 komentarzy:

  1. Ładna kosmetyczka! I moja ulubiona Euphoria...
    Tak sobie myślę, że jak złapię jeszcze światło to może i dziś wrzucę swoje... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też by jedna półka w łazience zapewne nie wystarczyła ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszcze kolekcji perfum. Jest cudowna. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz to wszystko ładnie zorganizowane ;)

    dziękuję za wyróżnienie, baardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna kolekcha perfum ,ale lepiej, żeby były przechowywane w zaciemnionym miejscu, np. w jakieś szafce

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli dobrze pamiętam to Ju mnie też nominowała. Ale ja mam tak mało kosmetyków, że nie wiem, czy warto je wyciągać i pokazywać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog.
    Dodaje do obserwowanych.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ziaja blubel :D uwielbiam :D
    perfumy - zazdroszczę bo widzę 3 flakoniki które chciałabym sama mieć :P szczególnie Aliena

    OdpowiedzUsuń
  9. nmzc . :)

    kosmetyki z Ziaji :) - uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd pochodzi kosmetyczka? bardzo ładne ma kolory ;-)

    OdpowiedzUsuń