2011/07/28

Koniec ery szpilek ?

Grubaśne obcasy słupki na dobre zagościły już w klasyfikacji tegorocznych hitów. Jak to zawsze bywa, początkowo byłam dosyć sceptyczna, jednak po przejrzeniu setek stylizacji na lookbook.nu, zapałałam ogromną  chęcią posiadania takowych butów. W dzisiejszej stylizacji przedstawiam moją zdobycz - choć szpileczki w mojej szafie nadal mogą czuć się niezagrożone, muszę przyznać, że stabilność i komfort noszenia butów na słupku czyni z nich groźnego rywala. Cóż mogę powiedzieć - chcę więcej !!!!








Co mam na sobie:
koszula - Bershka (49,90 zł)
jeansy - Bershka (29 zł z % z zeszłego roku)
buty - New Look (49 zł z %) - są całe z prawdziwej skóry, więc myślę, że to udany zakup :D
torebka - Sisley (159 zł z % z zeszłego roku)
biżuteria - Lilou (prezent), Asos (4 funty)


Drogie Czytelniczki :)

Przypominam Wam, że tylko do końca lipca możecie się zgłaszać do obu konkursów organizowanych przeze mnie.

POWODZENIA :) 

28 komentarzy:

  1. Buty na słupku początkowo też do mnie nie przemawiały a teraz sama poszukuję pary idealnej :) twoje są świetne jak i cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chodzę tylko w butach na płaskiej podeszwie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny outfit . < 33333333
    a butki cudaśne . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty wyglądają świetnie, powiedziałabym raczej, że kosztują co najmniej 3 razy tyle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się totalnie nie podobały, wydawały się takie ciężkie wszystkie, które widziałam, ale te które Ty masz są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. koszula i bransoletka przepiękne! Zwłaszcza koszula, o torebce już pisałam - całość przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przemawiają za mną buty o takim słupku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw! A koszula i buty - REWELACJA! Strasznie mi się podobają, mimo iż nie bardzo potrafię chodzić w takich butach ; <

    Pozdrawiam ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. buty i koszula mają śliczny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. stylizacja świetna! a buty... extra! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne buty!=D Na kalosze w innym poście też zwróciłam uwagę. Są cudowne!:)

    Będę tu zaglądać, więc pozwól, że dodam Twój blog do obserwowanych. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety mimo tego, że mam wakacje muszę przeczytać 4 lektury...w sumie nie muszę ale skoro nauczycielka nam zadała i powiedziała, że w roku szkolnym będzie miało czasu, to wole zrobić to teraz...ale nienawidze lektur!
    A buty to żadna nowość większość (albo nawet każda! ) z szafiarek je ma -> http://3.bp.blogspot.com/_MhYTlOy9JgI/S8DeOCcAtAI/AAAAAAAABNw/hqe8wqs8O_Q/s1600/wedges.jpg ( zdjęcie znalezione w internecie )
    Ale marzyłam o nich od zawsze dlatego tak bardzo się ciesze, że w końcu je mam! Niestety wcześniej cena była zbyt wysoka...
    Oczywiście postaram się dodać jutro outfit z nimi! ;)

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo podoba mi się ten outfit :)
    i koszula i buty :)
    super!:)
    Pozdrawiam serdecznie :)
    http://moodhomme-kosmeetika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wiem jak Ci sie udalo kupic tak zajbeiste buty w tak niskiej cenie.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. to jest mistrzostwo swiata normalnie :O

    OdpowiedzUsuń
  16. mam w domu chirurgiczny zestaw do szycia, rozcięcie było na tyle płytkie, że uznałam, że obędzie się wizyta u chirurga :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo ładna figurę , śliczne buciki i pasują do spodni :)
    Torebka mi sie też bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny outfit ! :)
    bardzo mi się podoba Twój blog i zapraszam do mnie. :))
    http://forexamplefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mi się podobają buty na słupku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelacyjne są te buty :) świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam twoje posty ; )) zapraszam na mój blog ; ))

    chanell-regii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja od razu zakochałam się w słupkach :)
    Zazdroszczę Ci tych butów, są przecudowne i to za taką cenę.. <3

    OdpowiedzUsuń