2011/07/03

Wyniki czerwcowego rozdania

Fanfary ! Oto tak jak obiecałam - dzisiaj na blogu wyniki mojego czerwcowego giveaway :)Wzięło w nim udział 95 osób, ale ważnych głosów było 86 (9 osób nie wypełniło do końca regulaminu). Maszyna losującą była pusta, nastąpiło zwolnienie blokady i te sprawy. No, ale nie przedłużając:

1 miejsce

IZULKA


2 miejsce

SCARBEQ


Z zwyciężczyniami skontaktuję się jeszcze dzisiaj - jak tylko prześlecie adresy, wysyłam nagrody.

Gratuluje !

Dla tych, którym się nie udało lub dla tych, którzy mają apetyt na więcej zorganizowałam nowy giveaway :) Zapraszam - tym razem do wygrania lakiery Barry M w najmodniejszych kolorach :)

11 komentarzy:

  1. Gratuluję dziewczynom! :))

    Skoro lecimy na piątkach, to zdolne z nas bestie! ;) Ale fakt, ta sesja była wyjątkowo trudna, nie licząc tego, czego uczyłam się na bieżąco, to spędzilam w książkach 7 tygodni :////

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze . ;d
    za drugim prazem "prawie" brakowało a bym wygrała . xD
    gratuluje . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. własnym oczom nie wierzę ! ;DD
    pierwszy raz coś wygrałam - dziękuję bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 razy tak blisko!
    Gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ech, znowu nic ... gratuluje dziewczynom wygranych :)

    OdpowiedzUsuń