2011/07/10

Wieczór panieński

Wczoraj jak na przyszłą pannę młodą przystało miałam swój wieczór panieński. Zdjęcia z samego przebiegu zachowam dla siebie, Wam natomiast pokaże co miałam na sobie. Było nieznośnie ciepło, dlatego postawiłam na  przewiewne materiały i typowo letnie długości. A jako, że w babskim gronie bliskich przyjaciółek bawię się najlepiej - ta noc zdecydowanie należała do udanych.







Co mam na sobie ? 

buty - Zara (jak widać moje ulubione:))
spódnica - Zara (kupiona 2 lata temu, 129 zł)
top - Zara (kupiony na tegorocznych wyprzedażach, 39 zł)
torebka - z lumpeksu, nie wiem co to za firma, 5 zł
naszyjnik serduszko - Asos, 1,5  funta (ok. 8 zł)

14 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że się wybawiłaś:) kiedy ślub?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że zdjęć nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękna spódniczka! Ach, a ten wisiorek ;d
    bluzka ładnie ożywia ;D
    pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!

    Jeśli miałabyś czas i chęci zapraszam do zaprezentowania swoich stylizacji ( i nie tylko) na forum , które utworzyłam.
    Sama jestem w szale planowania ślubu, ale u mnie to jeszcze dalej niż bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zabawa musiała być niezła, skoro nie chcesz pokazać żadnych fotek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. PIĘKNIE WYGLĄDAŁAŚ!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna spódnica. Uwielbiam grochy :)

    OdpowiedzUsuń