2011/07/16

Hean Colour Obsession Lakier do Paznokci nr 494 FLUO

Jest to drugi lakier, który dostałam do testów od firmy Hean. Więcej informacji o lakierach znajdziecie w poprzednim poście: http://cforcraving.blogspot.com/2011/07/hean-colour-obsession-lakier-do.html , a dzisiaj przedstawię Wam tylko odczucia z użytkowania koloru 494 - lazurowy błękit :)

Muszę przyznać, że nigdy nie przepadałam za niebieskimi lakierami, więc do koloru lakieru byłam nastawiona sceptycznie. Jak się okazało niepotrzebnie - kolor lakieru jest świetny, w sam raz na wakacje. Zresztą zobaczcie same.



Nakładanie

Ten lakier jest klasycznym przykładem tego, że różne kolory nawet tej samej firmy i serii lakierów inaczej się nakładają. Jak przy poprzednim pomarańczowym kolorze marudziłam na niski komfort malowania, to przy tym nie mam takich zastrzeżeń. Pędzelek o niebo lepiej współgra z mniej gęsta konsystencją, niż w przypadku lakieru matowego. Lakier zasycha wolniej, dzięki czemu możemy wprowadzać poprawki. Na minus zasługuje jedynie fakt, że pędzelek nabiera zbyt dużo lakieru. Co do ilości warstw potrzebnych do całkowitego pokrycia płytki - dwie dają zadowalający efekt.

Ogólne wrazenia

Co by tu powiedzieć...moja lekka nienawiść do niebieskich lakierów, przerodziła się w zauroczenie tym kolorem, do tego stopnia, że wyprzedził w moim rankingu poprzedni pomarańczowy lakier :) Kolor ładnie błyszczy się, dodatkowo nałożyłam na niego top coat. Posiada delikatną, skrzącą się poświatę - jest ona widoczna jedynie w słońcu i to z bardzo bliska. W porównaniu z matowym kolegą z tej samej serii, ten nakłada się bardzo dobrze. Achh no i ten kolor ;) 

Wytrzymałosc

Malowałam nim paznokcie dosłownie przed chwilą, także ta rubrykę uzupełnię z czasem (mam nadzieję, ze wytrzyma więcej niż jeden dzień).

Plusy

Niska cena
Piękny, soczysty kolor
W miarę dobrze się nakłada

Minusy

Pędzelek nabiera zbyt dużo lakieru

Gdzie kupic

Kosmetyki Hean możecie zamawiać w sklepie internetowych firmy http://www.hean.pl/
Są również dostępne w drogeriach na terenie całego kraju (wykaz dostępny tutaj)



13 komentarzy:

  1. boski kolorek :D
    od razu skojarzył mi się z morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor, uwielbiam go. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wygląda ten kolorek, ale ja osobiście wolę z takich odcieni np. miętowy albo błękitny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek :)
    Podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam kolor :) Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do nagrody One Lovely Blog Award, szczegóły u mnie!

    Pozdrawiam, chemical-health.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki :) Jestem ciekawa jaki sobie wybierzesz. ;) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny - to prawda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam do mnie :D + może obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak - szukałam Białej Perły, ale nie było. Jak to nie poskutkuje to kupię Białą Perłę ;)

    I dziękuję za polecenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię w tagu One Lovely Blog Award
    Link: http://fashionpassion-tous.blogspot.com/2011/07/otagowana-one-lovely-blog-award.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor, taki letni i wyrazisty :)

    OdpowiedzUsuń