2011/07/24

Spacer z pulpetem

Pogoda prawie jesienna, więc trzeba wykorzystywać wszystkie przebłyski lata. Wczoraj wykorzystując letnie promienie słońca, wybraliśmy się na spacer z psim pulpetem - Zoją. Świetny sposób na relaks ! Jako że psie spacery nie sprzyjają wymyślnym strojom, ku uciesze mojego narzeczonego, tego dnia postawiłam na T-shirt i jeansy :)







Co mam na sobie:
t-shirt - See By Chloe (ebay, nie pamiętam ceny)
kardigan - Zara (49,90 z %)
baletki - Asos (ok.80 zł)
torebka - lumpeks (ok.5zł)
jeansy - Levi's (ok.300 zł ? )

22 komentarze:

  1. jaki fajny psiak ! :D
    I bardzo ładna okolica :) chciałabym się tam znaleść :)

    www.zycie-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutki!
    Cudownie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zakochałam się w butach, póki nie doczytałam, że to Asos, czyli nie ma gdzie kupić, buu :( muszę poszukać jakiś odpowiedników :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny psiak:)
    fajnie wyglądasz:) super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny ten sweterek, byłam wczoraj w Zarze, ale jakoś nie rzucił mi się w oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio zakupiłam sobie podobny sweterek ale w Camaieu, i z rękawkiem 3/4;) Ale w identycznym kolorku;) Zapraszam na mój nowy profil na Facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Art-Gallery-Ana/223003574407994

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 fota świetna ;D
    nie lubię jak tak widać palce z butów

    OdpowiedzUsuń
  8. super psisko :) buldog francuski? bo jakos na 100% nie jestem przekonana.. taki ze mnie znawca, a francuskiego mamy zamiar z m. w przyszlosci kupic, tyle,ze czarnego z lata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To się chłopak ucieszył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki słodziak ! :) A outfit całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie jedwab wysuszył włosy....a póki co wstrzymam się, bo też czekam na jeden olej do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boski piesek . ;d
    pulpecik . xD
    śliczny strój . ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny outfit:) i śliczny piesek:) też interesuje się modą:) jeśli masz ochotę zapraszam na bloga i zachęcam do obserwacji;**
    http://www.hannnahann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. super buty (;

    OdpowiedzUsuń