2011/07/20

This is LEOPARDY !

Panterka od kilku lat króluje w moim rankingu na ulubiony wzór. Mimo, że wielu osobom kojarzy się delikatnie mówiąc z tandetą, uważam, że wprowadzana do stroju z umiarem może wyglądać dziewczęco i elegancko.

Na spódnicę, która mam na zdjęciach polowałam od jakiegoś czasu - wczoraj w końcu zobaczyłam ją z ceną 49,90 :) Przecenioną o całą stówę i tym razem nie zastanawiałam się czy ją wziąć, czy nie.







Co mam na sobie ?
spódniczka - Zara % 49,90 zł
top - Simply by Vera Wang ok. 120 zł (ebay)
buty -Zara 
torebka - Cubus (prezent na urodziny)

Tradycyjnie przypomina o facebookowym konkursie - tutaj znajdziecie szczegóły :) http://cforcraving.blogspot.com/2011/07/konkurs-na-facebooku.html

16 komentarzy:

  1. też uwielbiam panterkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niebiańka spódnica połączona z cudowną bluzeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty <3 idealne nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny strój :D
    a torebka i buty - świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. prawdopodobnie nie zmienię zdania na temat panterki, ale wyglądasz i tak bardzo ładnie ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. To Ci się okazja trafiła :))) Śliczna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle pięknie :) Klasyka z nutką awangardy.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj to dobrze ten Twój "prawiemąż" ma z Tobą ;)

    chyba pierwszy raz podoba mi się jakaś stylizacja z wzorem panterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog wiec obserwuję i zapraszam do siebie;) Średnio przepadam za panterką ale całkiem fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. torebk i bluzak :) sliczne , spodnica tez ale pnaterka to nie do konca moj wzor :)

    mimo to Ty wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń