2011/07/07

And don't you dare come back again, rain !

Nareszcie - słońce ! Deszcz wpływa fatalnie na mój nastrój, więc kiedy tylko wczoraj późnym popołudniem zobaczyłam nieśmiałe promienie słońca odetchnęłam z ulgą :) Zmobilizowałam także mojego wkrótce-już-męża do zrobienia mi zdjęć na bloga - ostatnio mało tu mody, niestety, ale postaram się to nadrobić.

Na zdjęciach możecie zauważyć kilka moich zdobyczy z wyprzedaży - między innymi neonowo-różowy top z Zary. Muszę Wam się przyznać, że neonowy total look trochę mi się już opatrzył i zdecydowanie wolę połączenia tego typu barw z klasycznymi kolorami typu beż czy czerń.







Co mam na sobie ?

spódnica - ASOS 15 funtów (ok.65 zł)
top - Zara 39,90 z  %
ramoneska - H&M ok. 100 zł
naszyjnik - River Island (z ebay - 23 zł)
torebka - Romwe.com (21 dolarów - 57 zł)
buty - Zara (chyba 99 zł - kupione z 2 lata temu)

20 komentarzy:

  1. boskie zdjęcia!
    a te pod słońce mnie rozwaliły1 CUDNIE wyglądasz! wszystko mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też się przejadły trochę połączenia neonów ;]
    spódnica jest rewelacyjna :D
    i naszyjnik też, wiesz może czy jeszcze go sprzedają?

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny zestaw! Uwielbiam takie połączenia kolorów. Spodnica świetnie na Tobie wygląda, ja mnóstwo ciuchów z asosa przegapiłam w oczekiwaniu na wypłate;/

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na zdjęcia z ślubu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ..."mi się już opatrzył" chyba powinno być:) Takie mam zboczenie zawodowe, bo dziś robiłam korektę;)

    Nie poznałabym Cię z tak uczesanymi włosami na ulicy!! Spódnica wpadła mi w oko:))

    OdpowiedzUsuń
  6. cos w tym jest , ze juz coraz mniej total look'u w nenowych barwach :)
    bardzo fajnie wygladasz :) podoba mi sie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ramoneska i naszyjnik są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. nic tylko wzdychać jakie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam naprawdę sporego stresa , a to dlatego ze tak wiele musimy jeszcze pozałatwiac:/ mam taką listę która wisi nade mną i mnie dobija...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie wyglądasz, wszystko mi się strasznie podoba!
    Uwielbiam takie kurtki no i bardzo oczarowała mnie ta spódnica!

    Pozdrawiam ;)
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz świetnie! Bardzo Ci ładnie w kucyku, chyba nie było go tu nigdy wcześniej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. kosmiczna torebka! strasznie przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń