2011/07/17

B&W

Muszę przyznać, że nie jestem wielbicielką prostych, kontrastowych połączeń typu czarne-białe. Ale, że nadworna zasada świata mody (i nie tylko) brzmi: Nigdy nie mów nigdy - dzisiaj prezentuję właśnie takie zestawienie. Strój został zainspirowany konkursem Nivei na stylizację black&white, który odbywa się na blogu http://fashionelka.pl/. Swoją drogą uwielbiam ołówkowe spódnice - są według mnie jednym z najbardziej kobiecych elementów garderoby.







Buty, które mam na sobie mają już 3 lata - są świetnym przykładem na to, że w Deichmanie od czasu do czasu można znaleźć ładne, klasyczne buty (bez zbędnych dżetów, cyrkonii, paseczków i innych udziwnień) dobrej jakości.

Co mam na sobie:
tunika w paski (w rzeczywistości jest do połowy uda) - H&M - ok.39 zł
spódnica - Zara - pewnie coś około 150 zł (kupiona 3 lata temu)
buty - Deichmann, 59 zł (kupione 3 lata temu)
torebka - Primark


Skoro o konkursach mowa - postanowiłam zorganizować konkurs na facebooku. Konkurs ogłoszę jak liczba "lubiących to" na profilu mojego bloga osiągnie 100 osób :) Więc klikajcie  - klik klik.

Nagroda niespodzianka zapakowana w dobrze znaną czarno-białą torbę pewnej perfumerii czeka ;) 

13 komentarzy:

  1. bosko :D - tak klasycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, naprawdę ładne butki. Chyba zacznę regularnie zaglądać do Deichmanna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. :) Idę zaraz pisać o sobie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie! :)
    I w końcu ktoś kto nie boi się spódniczek za kolano :) cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm...ta koszulka mi nie pasuje do reszty, jest zbyt sportowa jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ootd bardzo mi sie podoba
    dodałam cie do obserwowanych i licze na to samo ale to od ciebie zależy
    jakby co to jest link do mojego bloga
    http://thesidka20poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny zestaw :) na paznokciach masz ten niebieski lakier od Hean? :)

    P.S dziękuję za nominację :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Craving for beauty, Twój blog jest wspaniały :)Bardzo mi się spodobał. Wyróżniłam Cię w zabawie One Lovely Blog Award- wiem, że nie jest Ci ona obca ;) Zapraszam po info: http://natural-perfects-secret.blogspot.com/2011/07/one-lovely-blog-award.html#comments
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale elegancko wyglądasz! :) Bosko! A niebieski lakier świetnie pasuje do całości .:)

    OdpowiedzUsuń
  10. klasyka :) a ja uwielbiam olowkowe spodnice tego typu, buty rzeczywiscie prezentuja sie dobrze :)
    ja nigdy nie mialam tego szczescia w deichamnie zeby znalezc cos rpostego ;) bez udziwnien.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. super OOTD
    Blog super
    Dodałam cię do obserwowanych
    Licze na to samo
    ale to od ciebie zależy
    mój link : http://thesidka20poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń