2011/07/30

Na córkę młynarza

Mam dosyć pogody za oknem - to już chyba 2 tygodnie tej iście jesiennej pogody. Żeby zwabić do nas lato posunęłam się do podstępu - na przekór brzydkiej pogodzie pokazałam moje blade nogi, licząc na to, że lato się zawstydzi i wróci do nas ze zdwojoną siłą :)

Jak widzicie ciepłe, kamelowe kolory są jednymi z moich ulubionych - na szczęście w przyszłym sezonie te jesienne odcienie brązu nadal będą w modzie :)






Mam na sobie:
marynarka - Bershka, 99 zł
top - Zara, sh,ok.4 zł
szorty - H&M, 59,90 zł
buty - New Look, 49 zł
torebka, Sisley, 159 zł


Drogie Czytelniczki :)

Przypominam Wam, że tylko do końca lipca możecie się zgłaszać do obu konkursów organizowanych przeze mnie.



29 komentarzy:

  1. Śliczna stylizacja :)
    Ja też już nie mogę znieść pogody :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz ;)
    a co do pogody..jestem nią przerażona !

    OdpowiedzUsuń
  3. rany rany rany, uwielbiam te buty :))
    cały outfit jest super!

    OdpowiedzUsuń
  4. super!!! zapraszam do mnie: http://www.fashiondoll.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. :D Mi już moja bladość przestała przeszkadzać, nawet czuję się z nią lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz!
    Marynarka i torba mnie zauroczyły! Cudowny kolor!
    Oby lato do nas wróciło, może jak jeszcze ja pokaże nogi to przyjdzie? hah ;)

    Pozdrawiam!
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiet to istna perełka! Spodenki piękne, bluzeczka ładnie ożywia :) A że torbę kocham to już wiesz ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. szorty mi się nie podobają, reszta est super :)
    Nigdy nie byłam tak blada jak w tym roku! Opalałam się może 2 razy i to w połowie czerwca

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz! świetne połączenie kolorów!!! marynarka jest boska!

    pozdrawiam ciepło i życzę udanego weekendu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Marynarka jest ge - nial - na ;)

    Powtarzam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz prześlicznie:) Nawet z tymi bladymi nogami:)

    Już od środy podobno ma być gorąco:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze ci takiej ładnej cery tez mam bladą , ale nie aż taką i strasznie bym chciała , świetna stylizacja ; ))

    zapraszamy na naszego bloga ; ))

    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie ci w takich cieplutkich kolorkach i sama osobiście takie barwy ubóstwiam. Pięknie zestawienie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, a pogoda... niech się poprawi, bo jak nie to ... się obrażę no!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak mnie też to właśnie zachęciło bardzo do zakupu tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękny strój!!
    Będę odwiedzać twój blog częściej :)
    zapraszam do siebie i dodanie do obserwowanych :)
    pozdrowionkaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana, takie kolor są idealne do Twojej karnacji, wyglądasz tak ciepło i pięknie :)))

    No a torba - bombowa :D

    OdpowiedzUsuń
  18. marynarka i buty to w tym zestawie dla mnie nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki!
    Hah! A no widzisz, ale masz chociaż kogoś kto Ci zrobi zdjęcia, ja mam z tym problem! Ale pracuje nad tym! ; )

    Miłego dnia życzę! ; *
    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. u mnie też jesiennie i jesienna stylizacja w brązach także ;)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczny zestaw. Mnie ta pogoda też powoli dobija. Kilka dni ładnie,a poźniej od nowa- deszcz, zimno, burza.... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dobrze, że nie chodzisz na solarium :p

    OdpowiedzUsuń
  23. oj blade nóżki :)..no, trzeba wywoływać wilka z lasu ;)..ale na razie i tak pada :/

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja lubie jasna cere ! :)


    piekne masz te buty :)

    OdpowiedzUsuń