2011/07/11

Współpraca z Hean i modowe wyróżnienie

Jeśli miałabym wymienić polską firmę kosmetyczną z tradycjami, to na pewno obok Celii czy Poleny Evy byłoby to Hean. Firma powstała w 1981 roku, a kosmetyki Hean są ulubionymi mojej babci :) Teraz i ja będę miała szansę wypróbowania ich na własnej skórze. Już zawartość paczki nie pozostawia wątpliwości, że firma Hean stara się być na bieżąco z trendami - kolory lakierów przyprawiły mnie o zawrót głowy, natomiast delikatne błyszczyki to prawdziwy must-have każdej kosmetyczki.

Warto również wiedzieć, że firma została wyróżniona laurem Jakość Roku 2010 oraz wyróżnieniami: Perła Rynku Kosmetycznego, Qltowy kosmetyk oraz Laur Konsumenta Odkrycie 2010.

Zobaczcie, co znalazłam po otwarciu koperty :)


Błyszczyki Colour Obsession w odcieniach Spring Flower i Candy Pink.


Lakiery Colour Obsession w odcieniach: 494 (lazurowy błękit), 491 (jasny pomarańcz) oraz 490 (grafitowy granat).

Powiem szerze, że firma Hean trafiła w 100 % z tą paczką - jestem bardzo podekscytowana szczególnie użyciem lakierów, ich kolory są świetne. Najbardziej kusi mnie ten matowy jasny pomarańcz :) 

Wszystkie wyżej wymienione i pokazane produkty możecie kupić w sklepie internetowym Hean.




Oprócz wyżej pokazanej paczki - dotarła do mnie także inna dobra wiadomość. Rano otrzymałam maila od sklepu ASOS, że mój strój zostały wybrany na pierwszą stronę ich serwisu Fashion Finder (http://fashionfinder.asos.com/ - szukajcie w sekcji Looks). Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie, z którego mega się cieszę :) No i oczywiście moja miłość do Asos po dzisiejszym dniu kwitnie ;)


15 komentarzy:

  1. gratuluję wyróżnienia :)

    błyszczyki piękne!! jestem strasznie ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że dostałaś takie same produkty jak ja, tylko w innych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ano, ja z błyszczyków jestem całkiem zadowolona, z lakierów okaże się :)
    Strata zwierzęcia to dla mnie koszmar...kiedyś miałam dwa razy chomika...po śmierci (słowo "zdechł" jest dla mnie okrutne) każdego ryczałam chyba z tydzień albo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. daj znać jak z trwałością błyszczyków w HEAN

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! należało Ci się bez dwóch zdań ;)
    fajne kolory błyszczyków Ci się trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niee, Candy Pink faktycznie ten sam, ale ten drugi to u mnie Raspberry Time ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację, a błyszczyki kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje związane ze współpracą oraz wyróżnieniem stroju! Nie mogę się już doczekać recenzji tych produktów, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji ich posiadać, a z firmy Hean mam jedynie maseczkę do twarzy. :)

    Pozdrawiam i zapraszam.
    http://www.fashion-life.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i zazdroszczę, też jestem ciekawa tego pomarańczowego lakieru, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne błyszczyki, przepiękne lakiery! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, gratulacje - w obu sprawach:):)

    OdpowiedzUsuń