2011/07/29

Ślubny makijaż próbny w Sephorze

Przez pewien czas myślałam, że śladem księżnej Kate (;P) przed ślubem wykonam sobie sama makijaż. Szybko jednak zrezygnowałam z tego pomysłu i oddałam się w ręce makijażystek z katowickiej Sephory. Dzisiaj byłam na makijażu próbny, z którego jestem bardzo zadowolona - postawiłam na fuksjowe usta (pod kolor bukietu) oraz tradycyjne kreski na powiekach (które super komponują się z przedłużonymi rzęsami). Także wszystkim polecam panią makijażystkę Sabinę w Sephorze w SCC :)

Makijaż został wykonany kosmetykami La Prairie (krem, baza), Smashbox (podkład), Make Up Forever (cień, eyeliner,szminka), Sisley (kredka do oczu, róż, bronzer).



Otrzymałam również kilka próbek :)


Trzy próbki Lacoste (męskie) i dwie wypełnione Chanel Chance


Shiseido Purifying Mask, La Prairie The Smart Cream i Age Management Eye Repair.



Z dobrych wiadomości wykupiliśmy dzisiaj naszą podróż poślubną - lecimy na 2 tygodnie do Portugalii hurra :D

Drogie Czytelniczki :)

Przypominam Wam, że tylko do końca lipca możecie się zgłaszać do obu konkursów organizowanych przeze mnie.



31 komentarzy:

  1. Wyglądasz ślicznie :D Świetny makijaż podkreślający Twoją urodę,a kolor pomadki to strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bosko wyglądasz! Kolory idealnie pasują, rewelacja! :) Na razie o kolejnym ślubie nie marzę z braku obiektu uczuć. ;) Ale kto wie w przyszłości, skorzystam pewnie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podobają mocne usta, większość panien młodych stawia na odcienie nude, co robi sie juz nudne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny! Nieziemsko zrobione oczy! ;o ;)
    podobają mi się usta pod jakąś część stroju, w tym przypadku bukiet! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! świetnie wyglądasz :)
    no i ogromny plus za tak odważny kolor na ustach :)
    a właściwie ile taki makijaż w Sephorze kosztuje? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łaa, zazdroszczę Portugalii - a te usta, piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie podkreślone oko ;)
    cudeńko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ogólnie ładnie wyglądasz, ja jednak na ślub wybrałabym coś innego :)

    szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great look on you! Pink is my favorite on lips :)

    www.ravenhaireddoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dlaczego nie robisz już zdjęć? pamiętam z KG świetne sesje zdjęciowe twojego autorstwa...

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacja! A możesz zdradzić ile taki makijaż próbny, ślubny kosztuje bo zupełnie się nie orientuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie :) delikatnie i bardzo elegancko - sama maluję i dawno nie widziałam panny młodej, która zdecydowałaby się na taki skromny, acz klasyczny makijaż

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny:)
    ja pewnie bym usta zrobiła jaśniejsze, ale Tobie bardzo ładnie w tym kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż kosztuje 99 zł - w tej cenie są 2 makijaże - próbny i już właściwy ślubny :) Polecam - do dyspozycji są wszystkie kosmetyki jakie są w danym salonie Sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję ;)
    lubię tą kredkę za konsystencję i trwałość, chociaż nie jest zbyt wydajna...

    OdpowiedzUsuń
  16. you look great :)))

    Please visit my English Fashion Blog:

    minnja.blogspot.com

    LOVE
    minnja

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też, a kto by nie lubił

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście makijaż jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. makijarz cudowny ! ; ))

    zapraszam na mój blog ; ))

    http://chanell-regii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. makijaż jest cudowny:) a usta prześliczne:) jeżeli lubisz przeglądać blogi o modzie zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwazam, ze oczy wyglądają pieknie :) Jednak postawilabym na inny kolor ust.

    Zycze sczescia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Delikatny, kobiecy, przepiękny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Co za magia! PRZEŚLICZNIE WYGLĄDASZ! Ależ z ciebie będzie cudowna panna młoda!!! Gratulacje dla przyszłego męża! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. jestem zachwycona twoim makijazem slubnym ! bardzo stylowy . :) Jestem przekonana , ze suknia bedzie rownie wspaniala i bedziesz wygladala niesamowicie !

    Portugalia to super wybor ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję Ci pięknie za odpowiedź. W takim razie warto wybrać się na taki makijaż, bo ten u Ciebie prezentuje się rewelacyjnie:)
    k.

    OdpowiedzUsuń