2011/07/13

Ślubna torebka i nieudane zakupy ;)

Termin ślubu zbliża się na prawdę dużymi krokami, dlatego najwyższy czas, by zamówić torebkę ! Szukałam szarej kopertówki i na prawdę nie było to łatwe zadanie. Bardzo podobają mi się torebki-szkatułki w stylu Alexandra McQueena czy Bottegi Venety. Myślę, że są w sam raz na tak ważny dzień, a jednocześnie na tyle modne, by służyły mi także po ślubie. W końcu dzisiaj rano z nudów zajrzałam na allegro i wypatrzyłam "moją" torebkę. Kiedy spojrzałam na niską cenę, wiedziałam, że będzie moja. Podobne, twarde wieczorówki w Parfois czy innych sklepach kosztowały ok. 150 zł, co jak dla mnie jest przesadą biorąc pod uwagę ich rozmiar. Ja swoją zamówiłam na allegro za 55 zł z przesyłką. Mam nadzieję, że w rzeczywistości będzie równie ładnie wyglądać, co na aukcji :)





Ostatnie kilka godzin spędziłam także na zakupach z moją przyjaciółką. Niestety dla mnie nie okazały się za udane i do domu wróciłam...z zmywaczem do paznokci. Kupiłam jednak coś na następne, sierpniowe rozdanie :) Zdradzę tylko, że tym razem prezenty będą pochodzić w perfumerii Sephora.


Póki co jednak przypominam o obecnym rozdaniu - do wygrania zestaw lakierów Barry M.



22 komentarze:

  1. torebka świetna.
    Panna Młoda będzie miała chyba nowoczesny wygląd.
    ja jestem uwiązana do tradycji.
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna torebka! Niska cena, prześliczna, czego więcej można by chcieć?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym miała straszny humor po takich zakupach- nie potrafię sobie nic nie kupić.:)
    A torebka śliczna.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. - torebka śliczna :D
    - w tym rozdaniu wzięłam udział
    - czekam na następne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna, idealna na ślub ~:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka :) i faktycznie nie droga

    OdpowiedzUsuń
  7. coś podobnego (jak nie prawie taką samą) widziałam w Top Secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna torebka ;) też nienawidzę takich wyjść na zakupy, z których wracam z pustymi rękami. Wściekłość wtedy narasta we mnie z każdym kolejnym odwiedzonym sklepie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. torebka świetna, szkoda tylko że nie czarna :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wiesz, testuje sobie po jednej rzeczy. Na razie jeszcze nic mnie tak nie zachwyciło bardzo, więc szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta torebka jest cudowna!!!
    A przy okazji, na moim blogu trwa rozdanie
    oto link
    http://pantereczka.blogspot.com/2011/07/rozdanie.html#links

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna torebka, a ona będzie ci nawiązywać kolorystycznie do dodatków czy makijażu

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna :) moja mama rownież ostatnio szukała srebrnych/siwych dodatków i okazało się, że w ogromnej galerii nic nie znalazła. dopiero w małym sklepiku z sukienkami znalazła wszystko, czego potrzebowała w dużo niższych cenach :) czasami warto poszperać.

    OdpowiedzUsuń