2011/07/25

Relacja z zagęszczania rzęs metodą 1:1

Kilka miesięcy temu na grouponie upolowałam ofertę na zagęszczanie rzęs metodą 1:1 - skusiły mnie głównie zdjęcia znalezione w internecie, pokazujące spektakularny efekt jak z reklamy :) Dzisiaj sama doświadczyłam tego na własnej skórze.

ZABIEG

Przedłużanie i zagęszczanie rzęs metodą 1:1

CENA

Normalnie zabieg ten kosztuje około 150 - 200 zł. Często jednak oferty tego typu pojawiają się na portalach zakupów grupowych. Ja swój pakiet kupiłam za 80 zł na Groupon.pl

Czas Trwania

Zabieg trwa około 2 godzin - zależy to od ilości naturalnych rzęs :)

Informacje ogólne

Zabieg polega na precyzyjnym doklejaniu rzęs syntetycznych (w moim przypadku jedwabnych) do naszych naturalnych - 1 rzęsa syntetyczna przyklejana jest do 1 naturalnej. Jest to proces dosyć czasochłonny, ale efekty są niesamowite. Przedłużanie rzęs tą metodą jest mało inwazyjne dla rzęs - sztuczne włoski kończą swój żywot wraz z wypadnięciem naturalnej rzęsy. Jeśli chcemy utrzymać efekt na dłużej, co jakiś czas musimy sztuczne rzęsy uzupełniać - kosztuje to ok.80 zł na miesiąc. Najważniejszą zaletą jest fakt, że dzięki temu zabiegowi możemy pożegnać się z maskarami - rzęsy są wyraziste o każdej porze dnia i nie wymagają malowania tuszem. Należy zachować ostrożność przy demakijażu, jako że wilgoć, tarcie i inne tego typu czynności nie sprzyjają doklejanym rzęsom. Co więcej do 2 dni po zabiegu nie możemy ich w ogóle moczyć, narażać na zbytnie ciepło - wizyty na basenie czy solarium należy odłożyć na później. Po upływie tych dwóch dni według zapewnień kosmetyczki rzęsy mają być wytrzymałe i znosić tego typu niedogodności bez szwanku.

Przebieg Zabiegu

Tak jak pisałam zabieg trwa około dwóch godzin w trakcie których doklejonych zostaje ok.200 sztucznych rzęs. Przez całe czas trwania zabiegu musimy mieć zamknięte oczy. Jak dla mnie był on bardzo relaksujący -musiałam ze sobą walczyć, by nie zasnąć. Doklejanie rzęs jest zupełnie bezbolesne. Jedyną niedogodnością było lekkie pieczenie przy otwieraniu oczu po zabiegu - szybko jednak minęło. Myślę, że właścicielki wrażliwych oczu lub soczewek kontaktowych powinny uprzedzić o tym fakcie kosmetyczkę, gdyż ciężko mi przewidzieć jaką reakcję spowoduje u nich klej użyty do rzęs. Przed rozpoczęciem doklejania kosmetyczka powinna spytać się jaki efekt chcemy osiągnąć - w salonie, w którym byłam mógł to być efekt naturalny, efekt wytuszowanych rzęs oraz efekt teatralny, jeśli chodzi o grubość. Decydujemy również o długości rzęs jakie doklei kosmetyczka - ja za jej radą zdecydowałam się na rzęsy 11 mm i 9 mm w kącikach. 

Niestety na "rzęsach"byłam sama - nie mam więc zdjęć z samego procesu doklejania rzęs,z chęcią pochwalę się za to rezultatami.

Efekty



Zdecydowałam się na efekt wytuszowanych rzęs - jak widzicie są wyraźnie grubsze niż moje naturalne i delikatnie podkręcone. Jak po dwóch godzinach zobaczyłam siebie w lustrze byłam mega zachwycona -jeszcze żadna maskara nie dała mi takiego efektu !!!



Wytrzymałość

Ciężko określić ile całe rzęsy będą trzymać się w nienaruszonym stanie - tak jak pisałam żywot sztucznej rzęsy jest uzależniony od tego, jak długo będzie żyła nasza naturalna. Przeciętnie naturalna rzęsa wypada po 60-90 dniach, trudno jednak określić w jakim "wieku" są poszczególne rzęsy w chwili zabiegu. Podejrzewam,  że ubytki w rzęsach będą widoczne po ok. miesiącu, gdyż wtedy zalecane jest ich uzupełnienie. Jeśli nie decydujemy się na uzupełnienie możemy czekać, aż nasze rzęsy będą stawały się coraz rzadsze i rzadsze, aż w końcu wszystkie sztuczne rzęsy odpadną lub usunąć resztę sztucznych rzęs u kosmetyczki.


23 komentarze:

  1. extra!!!! bardzo mi sie podoba ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile takie rzęsy się trzymają ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za taką cenę taki efekt? Było warto, bosko to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  4. Aha, to za regularną cenę jak dla mnie średnio się opłaca ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powalający efekt! Moja koleżanka (po szkole kosmetycznej) robi za 50zł, ale nie umiem się przekonać ;)
    chociaż ja mam długie rzęsy i obawiam się, że będą po nim przesadne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super efekt
    zaniemuwilam ;)
    super blog
    dodałam cię do obserwowanych
    i jeśli nie jesteś moim obserwatorem
    to liczę na to samo
    ale to od ciebie zależy
    LINK DO MNIE : http://thesidka20poleca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt niezły, sama takie chcę!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka cena! i nawet te 150-200 to nie jest duzo! w gdansku duzo drozej!!
    tez chcialam robic, ale to za duzy koszt,zeby co chwile poprawiac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zmiana - jakie cuda teraz wyczyniają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja się cały czas zastanawiam, kto wie, może przy okazji zakupów grupowych...Ale korci mnie też manicure hybrydowy, trwałość lakieru przez dwa, trzy tygodnie?Mmmmmmm....:)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacja! :)
    też kiedyś mnie kusił ten zabieg, ale uznałam, że poczekam na jakąś okazję i jakoś mi przeszło.
    ale znowu mnie tym zainteresowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak pogrubione! Marzę o takiej objętości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. moim rzęsom przydałoby się i zabieg wydłużający i zagęszczający, bo mam takie krótkie niteczki :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, naprawdę nieźle to wygląda!
    Super:)

    reesh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej! Pracuję nad zorganizowaniem spotkania szafiarek z KAto i okolic właśnie w Katowicach, może byłabyś też chętna? To mogłoby być super doświadczenie:)) Daj znać, jeśli masz ochotę:)
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  16. przyznam, że genielanie to wygląda i czekam na relację z "używania" :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Efekt świetny! :) Szkoda że moje oczy są bardzo wrażliwe, bałabym się że musiałabym się tego szybko pozbywać.

    OdpowiedzUsuń