2011/07/26

Ciągle pada...

Ostatnie dni skutecznie rozwiewają wszelkie moje wątpliwości a propos posiadania kaloszy. Łączę je ze wszystkim i za każdym razem zaskakują mnie tym jak bardzo są uniwersalne ! Pasują do większości szafy, są mega wygodne - jeśli ktoś się jeszcze wzbrania przed parą kaloszy w szafie, niech prędko naprawi swój błąd :)

Dzisiaj dotarły do mnie także dobre wieści - wygrałam bon o wartości 250 zł do Zary lub H&M w konkursie Nivea Black&White :) Już nie mogę się doczekać na co spożytkuję pieniądze :)))






Co mam na sobie:
marynarka - Bershka (99 zł)
koszulka - Benetton (99 zł)
getry - The Furies (http://www.revolveclothing.com/) (ok.120 zł)
torebka - Sisley (159 zł z % w zeszłym roku)
kalosze - Hunter (ebay.co.uk za ok.260 zł)

24 komentarze:

  1. marynarkę masz piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zetstaw fajny, ale nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko, wszystko, wszystko mi się podoba! :)
    Uwielbiam połączenia musztardowego z szarościami, brązami i czernią ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. Marynarka zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie nie nie nie nie nie nienawidzę gumiaków! Wyglądają paskudnie, i jak dla mnie są tylko obuwiem do pola dla rolników! A fe! Ale jak ktoś lubi, to nie wzbraniam :p
    I gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna torba! faktycznie nasz śląsk nie zachwyca ostatnio pogodowo.. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam jeszcze kaloszy, to będzie na mojej liście must hove :) Super zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałam pogratulować wygranej. ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz !
    Zapraszam do mnie ( nowe outfity ) :
    http://everglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna marynarka:) zapraszam na mojego bloga
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ciągle pada a ty promieniejesz . xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi Kato, You look really lovely and nice to see you wearing your Rubber Wellingtons they are so cool, I hope you are going to be wearing your Wellingtons on more pics.

    Kisses
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się co do stwierdzenia o uniwersalności kaloszy :) Tez posiadam, tyle, że w wersji kraciastej.

    OdpowiedzUsuń
  14. witam :)) zostałaś otagowana w zabawie ;))
    zapraszam http://making-myself-beauty.blogspot.com/2011/07/dostaam-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się marzą takie kalosze, ale nie stać mnie na razie na nic takiego. :( Może w przyszłym roku sobie kupię, to będę z dzieckiem latać na dwór w deszczu pobrykać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba się w końcu skuszę na te kalosze...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny zestaw, super wyglądasz;) Gratuluje wygranej oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka Ty jesteś ślicZna !
    Ja jestem brzydka ;/
    Marynarka i koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się mega ten zestaw!!
    muszę sobię zakupić te hunterki, tylko czarne chcę

    OdpowiedzUsuń
  21. kalosze swietne, ale jak ze sciaganiem? Dajesz sobie radę sama? Bez zamka?

    OdpowiedzUsuń